Innovació
Viladecans seguirà sent centre de reflexió sobre la innovació industrial
L'Ajuntament firma amb la Universitat de Vic un acord per donar continuïtat a la trobada anual IND+I
Viladecans es mantindrà com a centre de la reflexió sobre la innovació industrial. La Universitat de Vic (UVic-UCC) i l'Ajuntament han firmat l'acord per donar continuïtat a la trobada anual IND+I i mantenir com a president del seu consell científic a Xavier Ferràs, degà de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic-UCC.
L'IND+I està promogut també pel consorci Delta BCN, la Generalitat, la Diputació i l'Àrea Metropolitana i compte amb la col·laboració d'altres organismes catalans vinculats a la tecnologia, la universitat i l'empresa.
Des del 2016, l'esdeveniment acull a la ciutat, cada primavera, el teixit industrial i empresarial català per discutir amb representants de l'administració pública i acadèmica les tendències i innovacions globals, així com les necessàries polítiques de millora de la competitivitat per abordar-les. Figures líders, amb els seus coneixements i aportacions, mostren els camins que s'obren a l'horitzó industrial mundial.
Notícies relacionadesAmb la seva continuïtat, la cita vol convertir-se també en un espai de referència a tot Espanya i, de fet, aquest any ja ha estrenat una acció paral·lela, l'IND+I Club, un club de lectura per analitzar els llibres més interessants acabats d'editar sobre la temàtica i que va tenir una de les seves sessions a la Universidad de Deusto, a Sant Sebastià. Viladecans, el Centre de Cultura Contemporània, a Barcelona, i Red.es, a Madrid, seran les pròximes seus de l'IND+I Club aquesta tardor.
- Marc Márquez impressiona Ducati
- BARCELONEJANT El dolor envaeix Cadaqués
- Disseny i heroïna, desencant polític i enveja pop de madrid Retorn a la Barcelona dels 80
- La discoteca prevista a Porta supera els primers tràmits per a l’obertura
- Després de passar per l’uci Àngel Llàcer actualitza el seu estat de salut: «Torno a estar de baixa»
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Institut Guttmann Tres nous perfils psicològics serveixen per saber si la persona patirà deteriorament cognitiu
- Novetats editorials La nova novel·la de Xavier Bosch, ‘Diagonal Manhattan’, es publicarà el 12 de març
- 10,3% més que el 2023 L’aeroport del Prat supera els 55 milions de passatgers per primera vegada en la seva història
- GOVERN CENTRAL Sánchez proposa castigar la compra d’habitatge a estrangers de fora de la UE i anuncia beneficis fiscals per fomentar el lloguer