EN 'SATURDAY NIGHT LIVE'
Alec Baldwin es burla de la suposada festa sexual de Trump al parodiar la seva roda de premsa
L'actor fa borma sobre el presumpte dossier rus que relaciona el president electe amb prostitutes
L'actor i humorista Alec Baldwin és un gran imitador de Donald Trump, com ja ha demostrat en diverses ocasions. L'última d'elles, aquesta mateixa setmana, al cèlebre programa 'Saturday Night Live', en què ha parodiat la roda de premsa que va fer el president electe de l'11 de gener.
A pocs dies de la investidura de Trump (serà aquest divendres), a Baldwin no sembla preocupar-li aquest fet, i manté el mateix to mordaç que caracteritzen les seves imitacions del republicà, sabent que no són gens ben rebudes pel futur president dels EUA.
En el últim esquetx, de gairebé set minuts, el fals Trump ha de fer front a compromeses preguntes dels periodistes sobre el final de l''Obamacare', les relacions amb el Kremlin i el suposat dossier en poder de Rússia sobre les relacions del futur inquilí de la Casa Blanca amb prostitutes.
El Trump-Baldwin comença la seva intervenció explicant que, com altres presidents, ell també tindrà una mascota, però que en el seu cas serà Paul Ryan, el dirigent republicà amb qui no l'uneix precisament una bona amistat.
En un altre moment de la paròdia, una periodista li diu al fals Trump que moltes persones poden morir si deroga l''Obamacare', i el magnat respon: "Estic a punt de ser president, tots morirem".
EL XANTATGE DE PUTIN
Però sens dubte, els moments més hilarants del vídeo tenen a veure amb l'escàndol sexual que relaciona Trump amb prostitutes, i de les quals suposadament Rússia té material comprometedor amb el qual podria estar fent-li xantatge. Després d'una pregunta sobre la suposada festa sexual, Baldwin s'enreda amb un joc de paraules: "No vull parlar de pipí perquè no n'hi va haver", diu primer l'imitat Trump, i després explica que vol parlar de les coses importants, com que hi haurà una "pluja" de llocs de treball, que serà una oportunitat "daurada" per a ell com a president.
Notícies relacionadesAl final del gag, i arran de la insistència dels reporters, el fals Trump admet que Rússia està darrere del pirateig durant la campanya presidencial, i després un suposat periodista amb el tors nu i una evident semblança amb Vladímir Putin, li pregunta si realment ho creu així, mentre mostra una cinta de vídeo, i llavors Trump respon: "Va ser la Xina, vull dir, el Canadà. Va ser Meryl Streep. Ok, aquesta conferència ha acabat".
La resposta de l'autèntic Donald Trump no s'ha fet esperar. I ha sigut, com de costum, via Twitter. "@NBCNews és dolenta, però Saturday Night Live és el pitjor de NBC. No és graciós, l'elenc és terrible, sempre intentant atacar. ¡Realment una televisió molt dolenta!", ha dit el president electe.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- La festa blanc-i-blava Ens sobren els motius
- Primer avançament del disc Rosalía i la torturada ‘Berghain’
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Viatge a Roma Orbán afirma que la UE està "fora de joc" en la negociació sobre Ucraïna
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
