Alimentació
BonÀrea inicia el relleu del seu fundador com a president
El grup alimentari bonÀrea Corporación ha posat en marxa el mecanisme per rellevar el fundador de la companyia, Jaume Alsina Calvet, com a president de l’empresa, un càrrec que assumirà el 28 de maig el seu fill i fins ara conseller delegat de la firma, Ramon Alsina Cornellana. Als 92 anys, Alsina Calvet passarà a ostentar la presidència d’honor "en reconeixement a més de sis dècades de lideratge", segons ha recordat la junta general d’accionistes celebrada aquesta setmana.
Nascuda com a cooperativa a Guissona el 1959 i reconvertida en societat anònima el 1999, BonÀrea preveu invertir 121 milions d’euros el 2026, gairebé un 7% més que l’exercici passat, va anunciar l’empresa davant els accionistes. El 2025, va registrar una facturació de 2.826 milions, un 5,4% més, i un benefici net de 102,69 milions, un 15,6% més.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- Homenatge Lego converteix la Sagrada Família de Gaudí en el set més gran de la seva història amb 12.000 peces
- Relleu en el consell regulador La denominació d’origen Cava elegeix per primera vegada en 40 anys una dona com a presidenta
- FINS AL 2,25% El BCE cedeix a la pressió pels preus i puja els tipus per primera vegada en gairebé tres anys
