SERVEIS SOCIALS

Terrassa posa en marxa nou punts d'orientació social per fer front a la fractura digital

La iniciativa pretén oferir atenció a tots aquells que necessitin realitzar un tràmit telemàtic específic i no tinguin recursos digitals

Aquest servei s'oferirà en horari de matins, de 10.00 a 13.00 hores, a través de les entitats socials col·laboradores i serà necessari demanar cita prèvia

vista-general editada

vista-general editada

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El consistori egarenc ha posat en marxa nou punts d’orientació social a la ciutat per oferir atenció a tots aquells que necessitin fer un tràmit telemàtic específic i no tinguin recursos digitals per fer-los o que necessitin ajuda.

Aquesta iniciativa, expliquen des de l’Ajuntament, s’impulsa des de la regidoria de Serveis Socials en coordinació amb diverses entitats socials de Terrassa amb la intenció de contribuir a «reduir la fractura digital que s’ha evidenciat arran de la crisi provocada per la Covid».

Aquest servei s’oferirà en horari de matins, de 10.00 a 13.00 hores, a través de les entitats socials col·laboradores de tot l’àmbit territorial de Terrassa i serà necessari demanar cita prèvia per reservar hora.

Notícies relacionades

Aquest servei s’allargarà fins a finals d’any, tot i que el govern municipal ha manifestat la voluntat que «es pugui tenir continuïtat en el temps».

Més notícies de Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA