Tennis
Alcaraz guanya un partit èpic a Sinner i arriba a les semifinals de l’Open dels EUA
El tennista murcià salva una bola de partit en el quart set i s’imposa en 5 hores 15 minuts per 6-3, 6-7, 6-7, 7-5 i 6-3

Amb una extraordinària prova de superació física i mental, l’espanyol Carlos Alcaraz ha salvat una bola de partit en el quart set i ha segellat un triomf èpic en el cinquè parcial contra l’italià Jannik Sinner (6-3, 6-7, 6-7, 7-5 i 6-3) per arribar a les semifinals de l’Obert dels Estats Units, després d’una batalla de cinc hores i quinze minuts.
«Honestament, encara no sé com ho he aconseguit», ha confessat Alcaraz, tot just acabar. «El nivell del partit ha sigut increïble. Sinner és un grandíssim jugador. Moltes gràcies a tothom. No em cansaré de dir que els partits que he guanyat en aquesta pista ha estat gràcies al suport i l’energia que rebo aquí des de la graderia».
Notícies relacionadesEren les 2.50 h de la matinada a Nova York quan Alcaraz tombava Sinner, l’home que el va eliminar aquest any de Wimbledon i que li va negar el títol a Umag, per citar-se amb el nord-americà Frances Tiafoe en la primera semifinal de la seva carrera en un gran.
El murcià, de 19 anys, ja té assegurat entrar al podi del rànquing mundial i encara té al seu abast la primera posició, per a la qual podria tenir-ne prou amb ser finalista.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Foc Detingut un menor de 17 anys com a presumpte autor de vuit incendis forestals a Santiago