‘MÉS QUE UN PRESIDENT’ (DIVENDRES, 22.05 HORES)
TV-3 es pregunta per la presidència del FC Barcelona
Deu dies abans de les eleccions, el documental analitza el perquè de la inestabilitat i volatilitat del càrrec de l’entitat blaugrana
Víctor Font, Toni Freixa i Joan Laporta intervenen en el programa del Departament d’Esports de TVC

El pròxim 7 de maig els socis del FC Barcelona estan cridats a les urnes per elegir el nou president de l’entitat.
Amb motiu d’una data trascendental per al futur del club, sumit en una gravíssima crisi econòmica i en una apressant deriva esportiva, TV-3 estrena ‘Més que un president’, documental del Departament d’Esports de la tele autonòmica que intenta esbrinar per què la presidència del Barça s’ha convertit en un càrrec tan inestable que cap dels seus cinc últims ocupants (Josep Lluís Núñez, Joan Gaspart, Joan Laporta, Sandro Rosell i Josep Maria Bartomeu) ha pogut completar el mandat.
En el moment en què el club viu la pitjor crisi institucional dels seus 122 anys d’història, hi ha tres candidats que aspiren a la presidència d’una entitat esportiva que intenta mantenir, per sobre de tot, la propietat del club en mans dels seus 140.000 socis. Víctor Font, Toni Freixa i Joan Laporta donaran la seva opinió sobre el complicat moment actual i aportaran el seu model de gestió per superar la greu situació financera i esportiva. I tot això davant la majoria de clubs europeus que pertanyen a grans corporacions econòmiques o estats.
Campanya electoral
El paper de la dona en la direcció de l’entitat, el futur de l’economia dels clubs de futbol en la indústria de l’entreteniment i el paper del Barça en la vida política de Catalunya davant les seves aspiracions sobiranistes, també s’analitzarà en els 50 minuts de durada del programa.
El reportatge, realitzat per Lluís Canut, Bernat Miró, Ángel Rufino, María Colomer, Jordi Ramos i Santi Padró, també farà un seguiment del dia a dia en campanya dels tres candidats per conèixer la versió més íntima de qui, a partir del 7 de març, ocuparà la llotja del Camp Nou.
A ‘Més que un president’ també participen John Carlin, Ferran Soriano, Karl-Heinz Rummenigge, Susana Monje, Lluís Foix, Simon Kupper, Genís Roca i Josep Maria Solé i Sabaté, profunds coneixedors de l’ahir i de l’avui del club blaugrana.
- Cuiner David Peregrina, el xef mallorquí assassinat al Brasil, va fugir a Sud-amèrica després de ser condemnat per estafa en una trama de falses hipoteques
- Salut pública Una associació demanda Sanitat pels casos de danys causats per Nolotil
- APOTEÒSIC DEBUT DEL CAMPIÓ «‘Jaja nooo! Ka pasaooo? #vargameseñor!’», va escriure Àlex Márquez al veure com corria Marc
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- Catinones, droga camuflada Catalunya, base de comercialització d’una nova coca dels pobres
- Multimèdia | ‘Cuéntame:’ així han canviat els Alcántara en 22 anys
- Cimera del clima climàtic Il·luminar la tempesta: no podem renunciar a Dubai
- Els okupes bunqueritzen el Kubo i la Ruïna: «Us estem esperant malandrins»
- Entrevista a l’encara president del grup republicà a l’ajuntament Ernest Maragall (ERC): «Donar suport als pressupostos de Barcelona el 2022 ens va etiquetar com a crossa de Colau»
- Tensions internes Erra cita Madaula per debatre si continua a la Mesa del Parlament després de denunciar «assetjament» a Junts