Comicis del 14-F
L’últim debat electoral de les catalanes serà a La Sexta
Ana Pastor moderarà el dijous dia 11 la trobada decisiva dels principals candidats a la presidència del Govern
La Sexta celebrarà el dijous 11 l’últim debat de campanya de les eleccions catalanes del 14-F, a què assistiran els candidats dels nou partits polítics més importants. Ana Pastor, directora d’‘El objetivo’, serà l’encarregada de dirigir i moderar ‘El debate’, que precedirà l’emissió d’‘Al rojo vivo’ des de Barcelona el divendres 12.
El debat decisiu comptarà amb la presència de Carlos Carrizosa (Ciutadans), Laura Borràs (JxCat), Pere Aragonès (ERC), Salvador Illa (PSC), Jéssica Albiach (Catalunya en Comú-Podem), Dolors Sabater (CUP), Alejandro Fernández (PP), Ángels Chacón (PDECat) i Ignacio Garriga (Vox). Tots ells debatran a tres dies de la celebració dels comicis, de manera que no hi haurà més marge de maniobra.
Pastor ja ha actuat com a moderadora en altres debats anteriors d’Atresmedia. El format d’‘El debate’, que s’emetrà des de Barcelona, s’inspira en els celebrats en les eleccions del Regne Unit, caracteritzats per la flexibilitat, l’obertura en els temes i la preeminència de l’interès periodístic.
Set multiusos
El set, ubicat a l’espai Utopia de Barcelona, comptarà amb un disseny de Juan Ramón Martín, director d’Imatge i Creativitat d’Atresmedia, i servirà també per acollir l’emissió de l’especial ‘ARV: Objetivo Cataluña’, dirigit i presentat per Antonio García Ferreras, i de la programació especial de La Sexta per al seguiment de la jornada electoral catalana.
El 2017, la cadena va emetre ‘17-D: El debate’, amb set candidats, que va reunir més de 2,5 milions d’espectadors i va liderar a la seva franja amb una quota mitjana del 13,4%. En les últimes eleccions generals va posar en marxa ‘7-N: La última oportunidad’, amb cinc candidates de les principals formacions d’àmbit estatal, que van ser seguides per més de 3,1 milions d’espectadors i una mitjana del 19,2%. Aquest debat es va convertir en l’emissió més vista de la cadena i va registrar el seu màxim en el ‘prime time’ amb un 14,8%.
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- La Companyia de Dansa de Corea debuta a Barcelona
- Cita aquest dilluns (21 h) L’Espanyol visita el Vila-real en el seu moment més baix: «Cal recuperar l’esperit que teníem»
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
