29 febr 2020

Anar al contingut

GEGANT DE L'ENTRETENIMENT

Disney+ desembarcarà a Espanya el 24 de març

El servei de 'streaming' del gegant de l'entreteniment, que ha avançat la seva arribada una setmana, tindrà un preu de 6,99 euros al mes i 69,99 a l'any

El Periódico

Disney+ desembarcarà a Espanya el 24 de març

El servei de ‘streaming’ Disney+, que compta amb tot el catàleg del gegant de l’entreteniment i noves produccions, arribarà a Espanya el 24 de març, una setmana abans del previst, amb un preu de 6,99 euros al mes o 69,99 euros de subscripció anual.

Disney+ arribarà també el 24 de març al Regne Unit, França, Alemanya, Itàlia, Àustria, Suïssa i Irlanda i a l’estiu del 2020 a altres mercats d’Europa Occidental, com Bèlgica, els països nòrdics i Portugal, assenyala en una nota la companyia.

L’aplicació estarà disponible en dispositius mòbils, consoles i Smart TV. Els continguts es podran reproduir a quatre pantalles alhora, amb una selecció de títols en 4KUltra HD i HDR, sense publicitat i amb descàrregues il·limitades fins a 10 dispositius.

Amb aquest llançament, que als Estats Units es va produir al novembre, la companyia trepitja fort al món de l’‘streaming’», i es converteix en un sòlid competidor davant Netflix, l’acabada d’estrenar Apple TV+, Amazon Prime i HBO.

Tots els clàssics

La principal carta de Disney+ és la profunditat del seu catàleg: el seu catàleg inclou totes les seves pel·lícules clàssiques –de ‘Mickey Mouse’ a ‘Frozen’–, més les factories completes de Marvel, les joies de Pixar, la saga Star warsNational Geographic i els seus canals per al públic infantil.

La companyia també oferirà a través d’aquest servei nous llançaments, ‘remakes’ dels seus clàssics i programació original exclusiva amb llargmetratges, sèries, documentals i curtmetratges realitzats només per a Disney+.

Entre els títols de contingut original disponibles a la plataforma es troben ‘The Mandalorian’, de Jon Favreau, la primera sèrie d’acció de la saga ‘Star wars’ i que ve acompanyada per excel·lents crítiques; ‘High School Musical: El Musical: La Serie’; ‘El mundo según Jeff Goldblum’, una nova versió de ‘La dama y el vagabundo’ o ‘Vuelta al escenario’, amb Kristen Bell com a productora executiva, entre d’altres.

El primer dia del seu llançament als Estats Units la companyia va aconseguir arribar als deu milions d’usuaris i les seves accions es van disparar a la borsa.

Les estimacions de la companyia són tenir entre 60 i 90 milions de subscriptors per al 2024, segons la CNBC. Des del seu llançament als Estats Units, Disney+ s’ha convertit en l’aplicació de mòbil més descarregada amb 30 milions de descàrregues en dispositius d’Apple i Android, segons la consultora Senso Tower. 

Temes: Disney