GEGANT DE L'ENTRETENIMENT
Disney+ desembarcarà a Espanya el 24 de març
El servei de 'streaming' del gegant de l'entreteniment, que ha avançat la seva arribada una setmana, tindrà un preu de 6,99 euros al mes i 69,99 a l'any
the-mandalorian 2
El servei de ‘streaming’ Disney+, que compta amb tot el catàleg del gegant de l’entreteniment i noves produccions, arribarà a Espanya el 24 de març, una setmana abans del previst, amb un preu de 6,99 euros al mes o 69,99 euros de subscripció anual.
Disney+ arribarà també el 24 de març al Regne Unit, França, Alemanya, Itàlia, Àustria, Suïssa i Irlanda i a l’estiu del 2020 a altres mercats d’Europa Occidental, com Bèlgica, els països nòrdics i Portugal, assenyala en una nota la companyia.
L’aplicació estarà disponible en dispositius mòbils, consoles i Smart TV. Els continguts es podran reproduir a quatre pantalles alhora, amb una selecció de títols en 4KUltra HD i HDR, sense publicitat i amb descàrregues il·limitades fins a 10 dispositius.
Amb aquest llançament, que als Estats Units es va produir al novembre, la companyia trepitja fort al món de l’‘streaming’», i es converteix en un sòlid competidor davant Netflix, l’acabada d’estrenar Apple TV+, Amazon Prime i HBO.
Tots els clàssics
La principal carta de Disney+ és la profunditat del seu catàleg: el seu catàleg inclou totes les seves pel·lícules clàssiques –de ‘Mickey Mouse’ a ‘Frozen’–, més les factories completes de Marvel, les joies de Pixar, la saga Star wars, National Geographic i els seus canals per al públic infantil.
La companyia també oferirà a través d’aquest servei nous llançaments, ‘remakes’ dels seus clàssics i programació original exclusiva amb llargmetratges, sèries, documentals i curtmetratges realitzats només per a Disney+.
Entre els títols de contingut original disponibles a la plataforma es troben ‘The Mandalorian’, de Jon Favreau, la primera sèrie d’acció de la saga ‘Star wars’ i que ve acompanyada per excel·lents crítiques; ‘High School Musical: El Musical: La Serie’; ‘El mundo según Jeff Goldblum’, una nova versió de ‘La dama y el vagabundo’ o ‘Vuelta al escenario’, amb Kristen Bell com a productora executiva, entre d’altres.
Notícies relacionadesEl primer dia del seu llançament als Estats Units la companyia va aconseguir arribar als deu milions d’usuaris i les seves accions es van disparar a la borsa.
Les estimacions de la companyia són tenir entre 60 i 90 milions de subscriptors per al 2024, segons la CNBC. Des del seu llançament als Estats Units, Disney+ s’ha convertit en l’aplicació de mòbil més descarregada amb 30 milions de descàrregues en dispositius d’Apple i Android, segons la consultora Senso Tower.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els polítics escalfen motors entre llibres, roses i sondejos
- L’‘abril’ celebra els llibres amb una vetllada irrepetible al Dry Martini
- Sant Jordi obre la campanya electoral amb una desfilada de candidats
- L’autògraf es venja del ‘selfie’ al Sant Jordi Musical de la Damm