Les campanades de dues televisions autonòmiques tenen una audiència del 0,0%
Les televisions autonòmiques de Múrcia (La 7) i Castella i Lleó van començar el 2018 amb el dubtós honor de ser les úniques emissores que van registrar un decebedor 0,0% en les audiències de les campanades de Cap d'Any.
La tele murciana va optar per transmetre les campanades en directe des de la plaça de Santo Domingo de Múrcia. Per la seva banda, la castellana va decidir emetre una gravació feta el 22 de desembre a la tarda a Salduero (Soria), considerat un dels pobles més bonics de la Castella i Lleó. Veïns i visitants van omplir la plaça major del poble després de la crida de l'alcalde, Guillermo Abad.
Les paupèrrimes dades d'audiència d'aquestes emissores contrasten amb les obtingudes per altres cadenes de la FORTA, com TV-3 (40,5%), Canal Sur (17,4%), ETB (15,5%) o TVG (9.6%).
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Els polítics escalfen motors entre llibres, roses i sondejos
- L’‘abril’ celebra els llibres amb una vetllada irrepetible al Dry Martini
- Sant Jordi obre la campanya electoral amb una desfilada de candidats
- L’autògraf es venja del ‘selfie’ al Sant Jordi Musical de la Damm
- Els floristes diuen adeu a les últimes roses cultivades a Catalunya