ENSURT SUPERAT
Luis Merlo "evoluciona favorablement"
La família de l'actor, que va ingressar dimecres en un hospital a causa d'una insuficiència respiratòria, confirma que serà donat d'alta pròximament

olerin35963147 luis merlo170713171843
L'actor Luis Merlo (Madrid, 1966) "evoluciona favorablement", segons ha confirmat la seva família a través d'un comunicat oficial. El conegut intèrpret -un dels seus últims treballs ha sigut la sèrie de Tele 5 'La que se avecina'- podria ser donat d'alta en "les pròximes hores", com explica la nota, per continuar "amb tota normalitat" les seves vacances i els seus "immediats compromisos professionals".
COMUNICADO OFICIAL SOBRE LA SITUACIÓN DEL ACTOR LUIS MERLO REALIZADO POR SU FAMILIA pic.twitter.com/JtqlYnixo9
— MadridEsTeatro (@TEATROMADRID) 13 de julio de 2017
En el comunicat, la família explica que Merlo va ingressar a Urgències de l'Hospital General de Villalba (Madrid), la matinada de l'11 al 12 de juliol, per un "episodi d'insuficiència respiratòria". Després d'una primera exploració, l'actor va ser traslladat a l'UCI del mateix centre, on va rebre sedació i respiració assistida durant unes hores.
Així mateix, el seu entorn confirma que es tracta d'"un episodi puntual", de la qual cosa es dedueix que l'artista no pateix aquest problema de forma recurrent.
Finalment, el comunicat afegeix que l'actor agraeix l'"interès mostrat" tant pels mitjans de comunicació com pels amics, companys i tots aquells que l'han recolzat de forma particular i des de les xarxes socials. També inclou un agraïment per als professionals de l'Hospital General de Villalba "pel tracte que està rebent d'ells".
El fill de Carlos Larrañaga i María Luisa Merlo ha finalitzat recentment la gravació de la 10a temporada de 'La que se avecina', a la qual es va incorporar el curs anterior amb el personatge de Bruno Quiroga i després del seu pas per ficcions com 'El internado' i 'Aquí no hay quién viva'. Habitual als escenaris, a l'agost començarà una gira amb l'obra 'El test', juntament amb Antonio Molero, Maru Valdivieso i Itziar Atienza.
Després de saber-se la notícia del seu ingrés, nombrosos companys de professió i amics van mostrar la seva preocupació a les xarxes socials i els seus desitjos d'una ràpida recuperació.
Necesito saber cómo está @luismerlo_actor espero que no sea grave me acabo de enterar
— Lolita Flores (@sarandonga55) 13 de julio de 2017
.@alber_caballero, creador de LQSA: "Luis Merlo está bien y le darán el alta en breve" https://t.co/7s9BS1g9ln pic.twitter.com/u9pqk2AkFC
— La que se avecina (@la_queseavecina) 13 de julio de 2017
Te queremos mucho, @luismerlo_actor. ¡Estamos deseando volver a verte! 💪❤️👍 https://t.co/5WGw4xLR2J
— La que se avecina (@la_queseavecina) 13 de julio de 2017
Abrazo enorme, @luismerlo_actor!!!
— JOSE LUIS GIL SANZ (@joseluisgilsanz) 13 de julio de 2017
Le deseo a Luis Merlo una buena recuperación. Es uno de los mejores actores de este país. Que se cuide mucho.
— Virginia.Mataix (@VMataix) 12 de julio de 2017
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Tendència urbana El tardeig s’expandeix per locals de tot tipus amb (i sense) permisos d’Interior i amb queixes de l’oci a Catalunya
- El conflicte del Pròxim Orient L’Iran apel·la a la diplomàcia i Israel mata dos caps
- ASSUMPTES PROPIS Idoia Salazar, presideix l’Observatori de l’Impacte Social i Ètic de la Intel·ligència Artificial (OdiseIA): "Conviurem amb agents d’IA de tu a tu"
- ‘BLOSSOMS SHANGHAI’ La confiança
- Alba Petisco, gimnasta: "La gent ja em mira amb uns altres ulls. Les millors saben que existeixo"
- Tennis Alcaraz s’exhibeix contra Bautista i jugarà la final de Queen’s
- FUTBOL L’Andorra de Piqué s’imposa i torna a Segona Divisió