CANVI DE CADENA
La Sexta converteix el 'Tú sí que vales' de Tele 5 en 'Tú sí que sí'
Cristina Pedroche, que presentarà el nou 'talent' d'Atresmedia, proclama que és una "dona lliure" que "fa amb el seu cos el que vol"
Quan encara no s’ha apagat l’estrèpit mediàtic provocat pel seu polèmic vestit de les campanades de la nit de Cap d’Any, Cristina Pedroche torna a la televisió amb una nova versió de Tú sí que vales, que passa de Tele 5 a La Sexta rebatejat com a Tú sí que sí.
El veterà talent show ha introduït algunes novetats en la seva mecànica i ha seleccionat com a jurats l’actriu Sílvia Abril, el ballarí Rafa Méndez i la cantant Soraya, encarregats de fer ressuscitar un format que ja va donar símptomes de fatiga en la seva recta final. La principal carta per aconseguir-ho és la presència d’una Pedroche que ha rebut amb estoïcisme la pluja de crítiques que s’han proferit sobre el seu flamant vestit festiu. «Soc una dona lliure que fa el que vol amb el seu cos i amb la seva vida», va contestar la presentadora.
El concurs de talents continua sota la producció de Gestmusic i segueix amb els paràmetres clàssics del format: descobrir genis ocults i entretenir el públic amb les més variades actuacions. «La paraula clau és evasió, ara que l’escalfament polític sembla haver baixat», va explicar el director de La Sexta, Mario López, abans que el subdirector d’entreteniment d’Atresmedia, Carlos Fernández Recio, condensés la filosofia de Tú sí que sí en dues paraules: «espontaneïtat i sentit de l’humor».
Com que les comparacions amb el Tú sí que vales de Tele 5 són inevitables, els seus progenitors es van afanyar a marcar el terreny apel·lant a les diferències. «Hem incorporat algunes modificacions en la mecànica del concurs per fer-lo més atractiu, encara que aquest és un format ja testat que funciona », va advertir Recio. Al final del programa, entre els 12 classificats, el jurat elegirà els seus dos favorits. Però el públic del plató tindrà l’última paraula i designarà el guanyador d’aquesta primera edició i dels 30.000 euros que hi ha de premi. El productor del talent, Jordi Rosell, va destacar com a elements diferenciadors «el magnífic decorat, la posada en escena, la bona química entre els membres del jurat i el càsting, que s’ha fet amb molta cura».
PRESENTADORA INFORMAL
Pedroche va corroborar les paraules del productor i va subratllar que els altres programes de talents «no tenen el càsting i el jurat» de Tú sí que sí. «Jo no soc la típica presentadora formal i clàssica, i per això m’han hagut d’ajudar molt els de l’equip, però m’ho he passat genial», va confessar la madrilenya, que ha hagut de canviar els llunyans paratges de Pekín express pel pròxim plató barceloní d’aquest concurs. «Tinc moltes facetes i aquí soc una altra persona: a Pekín... era més seriosa, mentre que en aquest concurs soc més divertida, encara que oficio de mare dels concursants», va avançar abans de prometre que els vestits que lluirà en un programa nocturn com aquest «faran parlar».
Notícies relacionadesPerò la polèmica presentadora madrilenya té difícil superar la polseguera aixecada pel sorprenent i atrevit vestit amb què va presentar les campanades de la nit de Cap d’Any. «Soc feliç amb el que he fet, soc una dona lliure que decideix per si mateixa», assegurava Cristina Pedroche, a qui les crítiques no li «importen». «Si a Espanya s’han espantat pel meu vestit, atenció al que passarà a Tú sí que sí, avisa la sorpresa presentadora.
Pel que fa al patapam que li va dedicar la també presentadora Anne Igartiburu amb el hastag #Noescuestiondeunvestido, s’ho va prendre amb esportivitat: «És veritat que no és qüestió d’un vestit perquè ella és ideal: hi ha ties increïbles que es posarien aquest vestit i passaria desapercebut». «És que soc jo, que tot el que faig provoca polèmica», va sentenciar.
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Entendre-hi més ‘El conte de la serventa’ va ser una realitat a Irlanda: 9.000 nadons morts i 56.000 mares solteres maltractades al segle XX
- Barcelona es juga un 14% del PIB si els turistes la deixessin de visitar
- Amb diversos ingressats Un presumpte brot de salmonel·la causa almenys una vintena d’afectats a Sant Adrià
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- TELEVISIÓ I MAS Locutors d’Esport 3
- Barcelona, protagonista Cuina de saga familiar amb vistes al Port Vell
- EL MUNDIAL DE MOTOGP Marc Márquez s’exhibeix a l’Aragó de principi a final
- La Volta / Dauphiné cliclisme La Volta femenina es consolida en el calendari internacional
- BÀSQUET El Barça se suïcida i perd un partit que tenia guanyat