audiències de diumenge

La Sexta i TV-3 guanyen les eleccions

L'especial informatiu de Ferreras i Pastor torna a ser el més seguit a Espanya

arv elobjetivomoncloa03

arv elobjetivomoncloa03

1
Es llegeix en minuts

La Sexta va tornar a ser, igual que al desembre, la cadena de referència per seguir les eleccions a Espanya, mentre que a Catalunya, l'audiència es va decantar de nou per TV-3. Al llarg de la jornada electoral, gairebé 30 milions d'espanyols van contactar ahir amb programes informatius.

Segons un informe de Barlovento, l'especial informatiu més vist del dia va ser 'Al rojo vivo: Objetivo la Moncloa' (La Sexta), presentat per Antonio García Ferreras i Ana Pastor, amb 2.134.000 espectadors d'audiència mitjana i 14,9% de quota de pantalla.

Després es va situar Antena 3 amb 'Elecciones generales', a càrrec de Susanna Griso i Vicente Vallés, amb 1.676.000 espectadors i 10,4% de quota.

TVE-1, TERCERA

L'especial de TVE-1 'Elecciones generales 2016' amb María Casado i Sergio Martín va registrar una audiència d'1.609.000 espectadors i 10,3% de quota.

Pedro Piqueras, a Tele 5, va aconseguir 1.238.000 espectadors d'audiència mitjana i 7,6% de quota per al seu especial.

CATALUNYA

A Catalunya, l'especial informatiu de TV-3 va ser el més vist del diumenge. El programa, que es dividia en diferents apartats al llarg del vespre, es va col·locar a dalt de tot amb 'E16: els resultats' (770.000 i 26,3%), 'E16: les reaccions' (614.000 i 20,2%) i 'E16: el sondeig de TV-3' (474.000 i 21,4%).

El segon especial informatiu amb més audiència a Catalunya va ser el de La Sexta (257.000 i 10,7%).

En el conjunt d'Espanya, l'emissió més vista del dia va correspondre al partit de l'Eurocopa Hongria-Bèlgica, que va oferir Tele 5, amb 2.874.000 espectadors d'audiència mitjana i 17,3%.

Pel que fa al rànquing a la franja de 'prime-time', la cadena més vista va ser La Sexta (15,8%), seguida de Tele 5 (12,8%), TVE-1 (10%), Antena3 (9,8%), i Cuatro (4,6%).

COMENTARIS A TWITTER

També en audiència social (Twitter), el programa de La Sexta 'Al rojo vivo' va ser el que va sumar més tuits, amb un total de 424.000, corresponents a 147.000 autors únics.

El consum televisiu d'ahir no mostra variacions significatives respecte al diumenge anterior.

Notícies relacionades