Reforma de la llei
Ultimàtum de Junts a Collboni pel 30% d'habitatge protegit: si no pacten abans d'agost, s'ajorna al 2028
El teniente de Vivienda de Barcelona, Jordi Valls (Junts) y el alcalde, Jaume Collboni (PSC) /
El tinent d'Alcaldia d'Habitatge i Economia de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Valls (Junts), ha donat un ultimàtum a l'alcalde de la capital catalana, Jaume Collboni (PSC) sobre la reforma del 30% d'habitatge protegit: "Si abans de l'estiu no hi ha acord, no discutim, quedarà tancat en discussió política", ha dit aquest dimecres en declaracions a SER Catalunya.
Així, el regidor ha deixat clar que, si l'1 d'agost no hi ha acord, la modificació quedarà pendent fins al 2028, amb el proper mandat municipal.
Notícies relacionadesReformar aquesta llei, que obliga els promotors d'habitatges a destinar un 30% dels pisos que construeixen a habitatge protegit, va ser una de les promeses electorals de Collboni, qui proposa flexibilitzar la mesura ja que considera que no ha funcionat, i vol limitar aquest 30% a les grans rehabilitacions.
Les negociacions per a la modificació d'aquesta norma estan centrades en Junts, ja que el suport dels seus 11 regidors són suficients per aconseguir una majoria que doni llum verda a la tramitació.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Vivenda Barcelona Vivenda social Jaume Collboni Ajuntament de Barcelona PSC PSC Junts per Catalunya
- Cultura popular Valls estrena la seva nova Àliga recuperant la imatge de la figura barroca destruïda el 1936 durant la Guerra Civil
- Ratificació de les administracions Òscar Playà combinarà la direcció de Rodalies de Catalunya amb el càrrec de conseller delegat de l’empresa mixta
- Canvi ferroviari Adif demana suspendre el trànsit nocturn d’alta velocitat entre Madrid i Barcelona per manteniment i Renfe suprimeix tres AVE
- Hackeig a l’Administració Hisenda investiga un possible ciberatac que comprometria dades en el seu poder
- L’INFORTUNI DEL PORTER ALEMANY Ter Stegen es lesiona, podria passar pel quiròfan i ser tornat al Barça
