CANVIS
Hilario Pino presentarà 'La Sexta noche' a l'estiu
El periodista substitueix Iñaki López al capdavant del debat d'actualitat
El periodista Hilario Pino serà el presentador de 'La Sexta noche' durant les pròximes setmanes, segons han confirmat fonts de la cadena d'Atresmedia. El periodista, que ara ja col·labora en el programa d'anàlisi política amb entrevistes amb personatges d'actualitat, substitueix així Iñaki López durant les seves vacances. La cadena privada no ha especificat, no obstant, quan es produirà el relleu.
Pino va ser un dels presentadors estrella de Mediaset (tant al capdavant dels informatius de Tele 5 com de Cuatro), grup que va abandonar el juliol de l'any passat per desavinences. Pocs mesos després va fitxar per Atresmedia, encara que de moment no ha transcendit quins projectes se li encarregaran.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada