NOU SERIAL

TVE-1 i La 2 estrenen alhora el serial 'Acacias 38'

Imatge promocional amb els actors de la sèrie de TVE-1 ’Acacias 38’.

Imatge promocional amb els actors de la sèrie de TVE-1 ’Acacias 38’. / RTVE

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

En una peculiar estratègia per intentar arribar a més públic, TVE estrena avui el nou serial de sobretaula Acacias 38 en horari de prime time (22.00 hores) i en emissió simultània per TVE-1 i La 2. Una nit temàtica ja que, després de l'episodi especial, els dos canals ofereixen en simulcast un documental sobre el rodatge de la producció, Haciendo Acacias.

Després d'aquesta gran promoció, Acacias 38 passarà a emetre's a partir de demà dijous en la franja per a la qual va ser dissenyada: en les sobretaules de TVE-1 (16.25 hores).

Notícies relacionades

Coproduïda per TVE i Boomerang TV (El secreto de Puente Viejo, El tiempo entre costuras...), Acacias 38 és l'adreça de l'edifici senyorial on es desenvolupa la trama, situada l'any 1899. Des d'aquesta vivenda se segueix la vida diària dels senyors que la regenten i la servitud. Amb aquest escenari, tot fa pensar en una versió espanyola de la prestigiosa sèrie britànica Downton Abbey.

Amb un repartiment coral -encapçalat per Sheyla Fariña, Roger Berruezo, Sara Miquel, David Muro, Iago García i Jaime Olías-, Acacias 38 és «una telenovel·la que té la vocació i el caràcter melodramàtic del fulletó decimonònic, que uneix passions, enveges i traïcions i amors impossibles en un ambient molt marcat per les classes en què el carrer és l'autèntica protagonista», segons el director de Cine i Ficció de TVE, Fernando López-Puig. La trama té com a punt de partida el drama de Manuela (Fariña), jove que fuig del seu passat, «i que es veurà involucrada en un triangle que no sabem on va», va dir l'actriu.