PROGRAMES, SÈRIES I ESPORTS

'Marcats per Messi', 'Hatfields & McCoys' i futbol amb el Basilea-Reial Madrid

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

El documental 'Marcats per Messi', sobre els inicis futbolístics del crac argentí, el capítol final de l'excel·lent sèrie 'Hatfields & McCoys' i el partit de la Lliga de Campions de futbol entre el Basilea i el Reial Madrid (C+Champions, 20.45)  són tres de les propostes més atractives de la nit d'avui.

Oferta que es complementa amb la visita del músic Manolo García 'El hormiguero' (Antena 3, 22.30), els reportatges de 'Comando actualidad' (TVE-1, 22.30), el concurs musical 'Killer karaoke' (Cuatro, 22.30), el també concurs, però aquesta vegada culinari, 'Top chef' (Antena 3, 22.40),  els casos forenses de la sèrie 'Bones' (La Sexta, 22.30) i  els documentals 'Argentina: els 500 nens robats de la dictadura', sobre els fills dels represaliats, i '30 anys de foscor ), sobre els talps de la guerra civil, que ofereix '60 mintus' (El 33, 23.35).

marcats per messi

Viure a l'ombra de Leo Messi

22.35 TV-3

'Marcats per Messi' mira enrere en el temps i recorda el dia en què un xaval argentí es va incorporar a l'infantil B del Barça. En aquell equip hi havia  Diong Mendy, un fabulós i prometedor golejador del Senegal. Amb els anys, Messi i Mendy s'han convertit en les dues cares d'una mateixa moneda: un representa l'èxit, els títols i la glòria; l'altre, el fracàs esportiu i l'anonimat.

Sèrie

Hatfields& MacCoys

Notícies relacionades

22.30 DISCOVERY MAX 3 

Tercera i última entrega de la minisèrie protagonitzada per Kevin Costern i Bill Paxton i que relata la història de dues famílies nord-americanes rivals que van estar a punt de provocar una guerra civil.