CINE

Històries de ninges i de venjances

1
Es llegeix en minuts
TXERRA CIRBIÁN / Barcelona

Sense ser la millor pel·lícula de la jornada, 'Ninja assassin' segurament serà la més vista de la nit. A més, Paramount ofereix 'Cuatro hermanos' i 'Los elegidos'. Totes elles, històries en què la venjança hi té molt a veure.

Acció

Ninja assassin

22.30 LA SEXTA

Direcció: James McTeigue Actors: Rain, Naomie Harris, Rick Yune, Ben Miles, Shô Kosugi, Togo Igawa, Numan Acar País: EUA (2009) 99 minuts

L'australià James McTeigue havia estat ajudant de direcció en films tan coneguts com 'Matrix' i 'Star Wars episodi 2: l'atac dels clons', abans de debutar amb l'estupenda 'V de Vendetta', apadrinat pels germans Wachowski, els seus caps a 'Matrix'. Aquests van produir també 'Ninja assassin', violenta barreja d'acció i arts marcials amb molta sang. Narra la fugida del clan i el desig de venjança amb el seu antic mestre per part d'un assassí ninja amb la cara de Rain, un cantant sud-coreà molt popular a l'Àsia.

Acció

Cuatro hermanos

22.00 PARAMOUNT C.

Direcció: John Singleton Actors: Mark Wahlberg, Tyrese Gibson, Andre Benjamin, Garrett Hedlund, Terrence Howard País: EUA (2005) 109 minuts

Film d'acció deutor de 'Los cuatro hijos de Katie Elder', en què els fills adoptius d'una bondadosa àvia, morta en l'atracament a una botiga, busquen com venjar-la.

Intriga

Bajo amenaza

22.40 NOVA

Direcció: Joel Schumacher Actors: Nicolas Cage, Nicole Kidman, Cam Gigandet, Liana Liberato, Nico Tortorella País: EUA (1998) 100 minuts

Fluixeta intriga d'un director i uns actors que ja no són el que eren: un matrimoni de classe acomodada, amb una filla adolescent, són segrestats a la seva pròpia casa per uns falsos agents de policia.

Comèdia

Isi / Disi. Alto voltaje

22.40 FDF 

Direcció: Miguel Ángel Lamata Actors: Santiago Segura, Florentino Fernández, El Gran Wyoming, Kira Miró País: EUA (2006) 90 minuts

Comèdia paròdica i molt gamberra que segueix les aventures dels 'heavies' Fernández i Segura iniciades a 'Isi / Disi: amor a lo bestia'. Disi s'enamora d'una excantant de rock i nòvia del cap d'una disco.

'Thriller'

Los elegidos

23.55 PARAMOUNT C.

Notícies relacionades

'The Boondock Saints' Direcció: Troy Duffy Actors: Willem Dafoe, Sean Patrick Flanery, Norman Reedus, Billy Connolly País: EUA (1999) 107 minuts

El músic Troy Duffy va debutar amb aquest violent 'thriller' sobre dos germans irlandesos de Boston que es creuen uns elegits de Déu per netejar de criminals el seu barri.

Temes:

Cine