PROGRAMES I SÈRIES
Del terror de 'The river' a la solidaritat de Carlos Latre

Els protagonistes de la sèrie de Cuatro ’The river’. /
En l'oferta televisiva de la nit també destaquen el concurs lingüístic de TV-3 'El gran gran dictat' (21.55), que compta amb la participació de Carlos Latre, Antoni Bassas i Ariadna Oltra, i el treball quotidià dels 'Policías en acción' de La Sexta (22.30), amb una batuda contra traficants.
The river
Terror a l'Amazònia
CUATRO / 22.40
Notícies relacionadesLa desaparició d'un famós naturalista en plena selva amazònica és el punt de partida de 'The river', una barreja de 'Perdidos' i les pel·lícules de 'Paranormal activity'. Produïda per Steven Spielberg, aquesta ficció de terror i aventura compta com a director amb el català establert a Los Angeles Jaume Collet-Serra, artífex de films com 'La casa de cera' i 'Sin identitat'. En el repartiment destaquen Bruce Greenwod, Leslie Hope, Joe Anderson i Eloise Mumford, entre altres.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Tempesta judicial i política L’empresonament de Cerdán noqueja Sánchez, que no pot desviar el focus
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- L’empresonament de Cerdán Junts insta el PP a reunir-se amb Puigdemont si vol abordar una moció de censura a Sánchez
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- Investigació Detinguts dos homes a Las Palmas per les filtracions de dades sobre ministres