Tres grans marques se sumen al boicot de 'Campamento de verano'

ING Direct, Orange i Minute Maid retiren la seva publicitat de Telecinco en aquesta franja horària

El pròxim objectiu de 'Fes-te sentir' és que deixin d'anunciar-se El Corte Inglés, Balay, Nestlé i Danone

La concursant Noemí Merino rep un bany de xocolata a ’Campamento de verano’.

La concursant Noemí Merino rep un bany de xocolata a ’Campamento de verano’.

1
Es llegeix en minuts
ISMAEL R. CORREA / Barcelona

La campanya contra el 'reality' de Telecinco'Campamento de verano' promoguda per 'Fes-te sentir' sembla haver guanyat una altra batalla. ING direct, Minute Maid i Orange han seguit l'estela deBurguer King, McDonald's i Mutua Madrileña al retirar la seva publicitatde la franja horària en què s'emet el programa.

Així ho ha anunciat 'Fes-te sentir' a través de la seva pàgina web, si bé les mateixes marques no ha emès cap comunicat oficial adherint-se al boicot promogut després que una concursant,Noemí Merino, va ser banyada en xocolata pel programa, cosa que no va agradar a la canària i que va ser entesa com una humiliació a la dona.

La postura de Minute Maid

És especialment sorprenent el cas de Minute Maid, filial deCoca Cola, ja que el president de la companyia a Espanya, Marcos de Quinto, va mostrar el seu suport al programa fa uns dies. "Demanes que retiri la publicitat dels programes que la gent lliurement veu perquè 'són escombraries', ¿Qui determina que ho són?", responia a un usuari de Twitter.

D'aquesta forma, Coca Cola expressava la seva intenció de continuar anunciant-se en el programa malgrat les veus sorgides en contra i que amenacen d'iniciar una acció contra aquestes marques de referència.

Pròxims objectius

Amb la retirada d'aquests tres últims anunciants 'Fes-te sentir' dóna per finalitzada la primera fase del boicot publicitari al programa produït per 'La fábrica de la tele' ('Sálvame', 'El gran debate') i anuncien que començaun nou pla per aconseguir que altres grans companyies s'uneixin a la seva causa. Concretament, centraran els seus esforços en la petició que retirin els seus espots marques que en un principi no s'anunciaven i ara sí que ho fan com El Corte Inglés, Nestlé, Balay i Danone.

Un nou 'cas La noria'

Notícies relacionades

No és la primera vegada que Telecinco s'enfronta a campanyes en contra d'algun dels seus programes. Aquest boicot promogut a les xarxes socials recorda inevitablement l'episodi viscut amb'La noria' el 2011, quan el programa que presentavaJordi González la nit del dissabte va invitar, amb pagament previ, la mare del Cuco, implicat en la mort de Marta del Castillo.

En aquella ocasió, la indignació va provocar tal mobilització a internet, liderada pel bloguer Pablo Herreros, quevan aconseguir que el programa es quedés a poc a poc sense cap anunciant. Finalment l'espai va ser relegat al 'late night' i posteriorment retirat per deixar el seu lloc a 'El gran debate'.