ESPORTS I PROGRAMES
El Regal Barça-Uxue Bilbao de bàsquet, les 'Veus d'una generació' i 'Masterchef'

El jugador eslovè Erazem Lorbek, durant un partit al Palau Blaugrana.
El Barça davant l'Uxue Bilbao a la Lliga ACB, un 'Sense ficció' amb testimonis de 50 joves sobre la crisi, i la presència de Paula Echevarría a 'El Hormiguero', i de Pedro Subijana a 'Masterchef' destaquen en aquesta nit televisiva.
Bàsquet
El Regal Barça se la juga davant l'Uxue Bilbao al Palau
El Regal Barça se la juga davant l'Uxue Bilbao al Palau20.40 ESPORT 3
Tercer partit dels quarts de final del 'play-off' al títol de la Lliga ACB. Després de perdre el segon xoc al Bilbao Arena diumenge passat (90-89), el Regal Barça es juga ser o no ser davant l'Uxue Bilbao, en l'últim i definitiu partit de la sèrie. Amb cinc rebots i 20 punts, el pivot Erazem Lorbek va ser un dels blaugranes més destacats del xoc.
PROGRAMES
El HORMIGUERO
La nova sèrie de Paula Echevarría
21.45 ANTENA 3
L'actriu asturiana (a la foto) visita el programa per xerrar sobre 'Galerías Vélvet', una nova ficció en què comparteix repartiment amb Miguel Ángel Silvestre, Natalia Millán i José Sacristán.
Sense ficció
Veus d'una generació: 50 joves expliquen la seva particular crisi
21.50 TV-3
Gairebé 20 anys després de crear 'Ciutadans' el 1994, amb Francesc Escribano, Joan Úbeda ha tornat a utilitzar aquell innovador format per mostrar la cara més real i crua de l'actual crisi econòmica a Catalunya, a 'Veus d'una generació', producció que 'Sense ficció' estrena aquesta nit a TV-3. Són 50 catalans, de 18 a 35 anys que, en primer pla i sense cap altre additament que la seva pròpia expressió oral i facial, expliquen davant de la càmera què està significant per a ells no tenir feina i, el que és pitjor, sense signes de trobar-ne.
quèquicom
Els beneficis de l'exercici físic
22.05 EL 33
La reportera Georgina Pujol (foto), amb l'ajuda d'un preparador físic i un nutricionista, experimenta en primera persona la millora del seu estat físic i mental, després de quatre mesos d'exercici.
masterchef
A la cuina amb Pedro Subijana
Notícies relacionades22.30 TVE-1
El concurs viatja a Sant Sebastià per visitar el cuiner basc (foto), que comparteix els seus coneixements amb els aspirants al seu restaurant Akelarre, que compta amb tres estrelles Michelin.
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Visita a Catalunya El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- Entrevista Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»
- L’ATHLETIC DEMANA «RESPECTE» El silenci de Nico Williams davant la tempesta a Bilbao: desconnexió a les illes Maurici i a l’espera del pagament de la clàusula
- Estadística de l’INE Els tumors desbanquen les malalties del sistema circulatori com la causa més freqüent de mort a Espanya