SUBHASTA DE LA UEFA

Antena 3 i Tele 5, interessades a retransmetre la Champions League en obert

La Sexta estudia si entra en la licitació pels drets televisius del torneig

1
Es llegeix en minuts

Antena 3 i Tele 5 estan "interessades" a adquirir els drets per emetre en obert la Lliga de Campions de Futbol i totes dues van a presentar una oferta en la subhasta que organitza aquests dies la UEFA per decidir quina televisió emetrà el campionat a Espanya, segons van confirmar a Europa Press fonts de les dues cadenes.

Així, fonts d'Antena 3 han assegurat que el grup va a estar en la licitació "sota criteris d'estricta rendibilitat", mentre que des de Tele 5 s'afirma que la cadena està interessada "com sempre, si el preu permet la rendibilitat".

Mentrestant, fonts de La Sexta han indicat que la cadena encara no ha presentat una oferta a la UEFA, encara que han indicat que el grup està "estudiant" si entrar en la licitació, que tanca el termini el pròxim 3 de febrer.

Bona notícia

Notícies relacionades

Per la seva part, un portaveu de TVE, la cadena que actualment emet la Champions League, ha assegurat que "TVE no renuncia a mantenir a la seva graella la Champions, així com la resta d'esdeveniments esportius que són d'interès general per als ciutadans". "Com a prestador de servei públic, aspirem a oferir el millor futbol", afegeixen des de la pública.

La Unió de Televisions Comercials Associades (UTECA) considera "una bona notícia" que "en aquest moment de crisi econòmica i falta preocupant de recursos financers en les diferents administracions", que espectacles esportius d'alt cost puguin ser oferts per la televisió privada estatal i ser vistos gratis per tots els ciutadans, alhora que ha recordat a les cadenes públiques que "els està prohibit sobrepujar a les subhastes de grans actes esportius".