ESTRENA
TV-3 aposta pels monòlegs en català amb 'In situ'
L'humorista Martín Piñol presenta un espai que ironitzarà sobre el dia a dia
Després de l'estrena, la setmana passada, dePol & ciaiMania, TV-3 completa aquesta nit la graella estiuenca ambIn situ, un espai d'humor que fa del monòleg el rei de la pantalla. Seguint el camí introduït perEl club de la comediafa uns anys a Canal+ --i, posteriorment, a Tele 5--, la cadena autonòmica pretén treure punta a la realitat quotidiana a través dels discursos de 15 artistes, entre els quals hi ha Martín Piñol, director i presentador de l'espai.
Cada edició d'In situs'estructura al voltant de tres monòlegs, de tres minuts cadascun, a càrrec d'un dels 15 humoristes, gravats en exteriors. Una presentació biogràfica del personatge inicia l'emissió. "En lloc de la típica paret de totxos avorrida i el micròfon a peu dret, hem portat els nostres personatges als mateixos llocs on passen les històries", explica Piñol, cara habitual de Paramount Comedy.
El programa, que compta amb la particularitat que tots els monologuistes s'expressen en català i són autors dels seus propis textos, és anar un pas més enllà en l'stand-up comedy(comèdia a peu dret), gènere d'entreteniment nascut als Estats Units en què el còmic arrenca la riallada de l'audiència des de l'escenari, assegut en un tamboret i amb un micro a la mà.
Entre els diversos temes queIn situreflectirà hi figuren l'obsessió per aprimar-se i el futbol, la dificultat de trobar parella, la combinació d'alcohol i conducció, l'inici de la sexualitat o la brutícia de les platges. "Només pretenem repartir felicitat i rialles entre els teleespectadors, que els joves mirin TV-3 i, de passada, presentar uns artistes que seran decisius per a l'entreteniment del futur", precisa Piñol.
SERPS I FUTBOL
La primera entrega d'aquesta nit està dedicada a les serps, al futbol i a la religió, amb monòlegs de Dani Mateo (presentador del xou de Paramount ComedyNoche sin tregua). A continuació, Òscar Andreu & Òscar Dalmau (col.laboradors habituals de Manel Fuentes) parlen d'experiències compromeses i posen lletra a algunes melodies. "Quan en una festa et presenten un munt de gent a la vegada, mai pots acabar recordant els seus noms", apunta Piñol per justificar la presència d'un únic artista en cada entrega. Dani Pérez, Sílvia Abril, Albert Boira, Mònica Pérez, Txabi Franquesa, Carlitos, Toni Moog, Iu Forn, Iñaki Urrutia, Janot Caba i Berto Romero completen la llista d'humoristes del programa.
Notícies relacionadesTV-3 /
23.50
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Tendència urbana El tardeig s’expandeix per locals de tot tipus amb (i sense) permisos d’Interior i amb queixes de l’oci a Catalunya
- El conflicte del Pròxim Orient L’Iran apel·la a la diplomàcia i Israel mata dos caps
- ASSUMPTES PROPIS Idoia Salazar, presideix l’Observatori de l’Impacte Social i Ètic de la Intel·ligència Artificial (OdiseIA): "Conviurem amb agents d’IA de tu a tu"
- ‘BLOSSOMS SHANGHAI’ La confiança
- Alba Petisco, gimnasta: "La gent ja em mira amb uns altres ulls. Les millors saben que existeixo"
- Tennis Alcaraz s’exhibeix contra Bautista i jugarà la final de Queen’s
- FUTBOL L’Andorra de Piqué s’imposa i torna a Segona Divisió