CONFESSIÓ A DIVINITY.ES

Pablo Iglesias posa de moda la roba 'low cost' a Twitter

La xarxa aplaudeix que el líder de Podem es compri la roba a l'Alcampo

Pablo Iglesias, ahir, en una cafeteria del barri de Malasaña, al centre de Madrid.

Pablo Iglesias, ahir, en una cafeteria del barri de Malasaña, al centre de Madrid. / JOSÉ LUIS ROCA

1
Es llegeix en minuts

 El cap de llista de Podem a les europees, Pablo Iglesias, no ha deixat de tenir etiquetes a Twitter des de la nit del diumenge, quan el seu partit va donar la sorpresa de la nit i va aconseguir cinc eurodiputats. Els usuaris s'han precipitat a la xarxa per conèixer qui és aquest nou líder, quines idees té i, fins i tot, quina roba utilitza.

Precisament sobre els seus gustos pel que fa a moda se'l va interrogar al canal Divinity, on el nou líder d'esquerres va confessar que es comprava la roba a l'Alcampo. Una resposta que, de seguida, ha convertit la gran cadena d'hipermercats en 'trending topic'.

Gustos senzills

A la mateixa entrevista, Iglesias també revela que li agrada "anar en xandall, jugant amb la seva gossa", que és fan d'un xinès que hi ha al seu barri, que sempre es posa crema després de dutxar-se, i que és "molt deixat" i es compra la roba a l'Alcampo.

Encara que la majoria dels internautes aplaudeixen l'opció 'low cost' en la manera de vestir del líder de Podem, n'hi ha com 'La Gaceta', que l'hi han reprovat. I és per això que aquest mitjà s'ha emportat diverses crítiques a la famosa xarxa social.

El debat a la xarxa, encara que és desigual, es dirimeix més o menys així:

 

 

 

 

Notícies relacionades

 

 

Temes:

Podem