NUEVOS MINISTERIOS SERÀ LA PRIMERA
El metro de Madrid oferirà wi-fi gratis a les principals estacions
L'empresa Gowex s'encarregarà del servei, que podran disfrutar a partir de l'estiu dos milions d'usuaris diaris

Metro de Madrid. /
Metro de Madrid tindrà wi-fi gratis a les principals estacions de metro de la ciutat. La iniciativa es portarà a terme per l'empresa de gestió i explotació de xarxes wi-fi Gowex amb la finalitat d'acostar internet als dos milions d'usuaris diaris del metro.
L'intercanviador de Nuevos Ministerios serà la primera estació que comptarà amb wi-fi gratis des del mes de juliol vinent. Si bé en un primer moment la firma preveu arribar a 10 estacions, l'objectiu és que es vagi implementant aquest servei progressivament fins a arribar a la resta de les estacions.
El desenvolupament
Aquests punts s'aniran seleccionant conjuntament per part de les dues empreses atenent a criteris com la demanda de viatgers, l'interès específic de les estacions i la viabilitat tècnica de la implantació.
Notícies relacionadesAquest projecte es desenvoluparà en dues fases. Els primers tres mesos es portarà a terme la implantació del servei i durant els 12 següents mesos l'explotació dels viatgers de la connexió a internet al metro.
El conseller delegat de Gowex, Jenaro García, ha explicat que la capital madrilenya se situa entre les urbs "més connectades" del món, amb més del 40% de cobertura wi-fi gratuïta en espais públics.
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- L’atropellament revifa el malestar veïnal a Cornellà pel trànsit
- Sinistralitat viària Catalunya tindrà sis nous radars autònoms per a les carreteres amb més accidents de trànsit
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Aquests són els trucs casolans més efectius per eliminar puces i paparres en gossos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Sobre la seva constitucionalitat El TC resoldrà sobre l’amnistia en un ple monogràfic el 24 de juny a l’analitzar el recurs del PP
- El grup reforça l'aposta per la comunitat María Ortiz pren possessió com a directora general de Prensa Ibérica a Extremadura