Compra de vehicles en grup per aconseguir estalvis de fins al 20%

Una xarxa social posa en contacte els interessats per millorar les condicions

Més de 110 concessionaris s'han sumat al projecte

Web d’everybodycar.

Web d’everybodycar.

1
Es llegeix en minuts
PILAR ENÉRIZ / Barcelona

Les xarxes socials s'estan convertint en una eina per aconseguir beneficis econòmics gràcies al model compra en grup. Segons dades ofertes per la xarxa everybodycar els usuaris poden arribar a aconseguirestalvis que ronden el 20% directe, ja sigui a través d'ofertes d'una sola unitat, o per un lot de vehicles per a un grup de compradors, aconseguint rebaixes superiors 8.000 euros per a cada vehicle del grup.

La idea: si diversos interessats en un model de cotxe van junts a un concessionari, aquest els fa un descompte més gran si li compren més d'un cotxe. La web www.everybodycar.com, posa en contacte els interessats per aconseguir les millors condicions possibles. És possible crear un grup o afegir-se a un ja existent,a través del qual rebre ofertes dels venedors i triar la que resulti més atractiva. El servei és gratuït per al comprador, sense compromisos ni comissions. Cada membre del grup pot comprar un model diferent i cada compra és individual.

El comprador aconsegueix el millor preu possible ja que no es cobren comissions per les vendes i els concessionaris tenen l'avantatge que alguns clients indecisos arriben a fer el salt perquè la quantitat entra dintre de les seves possibilitats.

PRÒXIMS SERVEIS

Notícies relacionades

El projecte compta amb el suport de la Fundació Wayra de Telefónica, que ha aportat el finançament necessari. S'espera que per a l'últim trimestre d'aquest any se superin els 200 concessionaris adherits, repartits per tota la Península. En aquest moment també s'està treballant en el mercat de segona mà, alta gamma i quilòmetre zero.

Aquest projecte ha estat ideat perdos emprenedors espanyols. Volen transmetre que, sense moure's de casa es disposi de múltiples ofertes per comprar un cotxe. Es tracta que persones de la mateixa zona, interessades en una marca concreta, formin grups per tenir més descomptes.