El Periódico sorteja en el seu compte d’Instagram 10 entrades dobles per a Manga Barcelona
Segueix les instruccions al compte oficial d’Instagram del diari per optar al premi
La gran festa del còmic i la cultura japonesa torna amb més força que mai i estrenant seu. Manga Barcelona deixa la Fira Montjuïc per traslladar-se a tres pavellons de la Fira Gran Via l’Hospitalet, on ocuparà la barbaritat de 82.000 metres quadrats.
L’edició 2022 comptarà amb més espai i moltes novetats com conferències, trobades amb autors, concursos i molts premis. Des d’EL PERIÓDICO hem decidit sortejar 10 entrades dobles per al diumenge 11 de desembre. Les entrades estan esgotades així que corre i participa en el sorteig.
Consulta tota la programació a www.manga-barcelona.com
Per participar només has de:
Ser seguidor de @elperiodico_cas
Fer ‘like’ a aquest post
Esmentar 3 amics
Compartir el post a ‘stories’ etiquetant @elperiodico_cas
Notícies relacionades
La participació es tancarà el 4/12 a les 23.59 h. El dilluns 05/12 comunicarem els guanyadors en el post d’instagram del compte d’El Periódico
Consulta les bases legals de participació en el sorteig
- Una dècada després De Podem i Cs a Vox i Alvise: el ‘vot protesta’ baixa, però encara atrau el 25% de l’electorat i vira a la dreta
- FC BARCELONA-RAYO (1-0) Un cop de cap d’Araujo evita l’ensurt del Barça davant el Rayo
- Local mític per a diverses generacions Història i històries del Karma de la plaça Reial, 1978-2026: «La gent ho aguantava tot per ser allí»
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
