Enxampat in fraganti
Detingut un menor per cremar una trentena de contenidors a Lleida

La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest diumenge a la matinada un menor com a presumpte autor de la crema d’uns trenta contenidors durant les últimes nits al barri de la Bordeta del mateix municipi i al carrer del Príncep de Viana.
Els agents han enxampat el noi, veí del mateix barri, mentre provocava nous incendis que han acabat amb vuit contenidors cremats. Una patrulla va veure com el menor tirava un paper encès en un contenidor al carrer de l’Hostal de la Bordeta, on ja va actuar dissabte a la matinada, i després d’una breu persecució l’han detingut.
L’alcaldessa accidental de Lleida, Begoña Iglesias, ha destacat la «ràpida» actuació dels agents i el reforç policial per poder localitzar i detenir el presumpte autor dels fets.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Pronòstic delicat Operat d’urgència el ferit greu per l’atropellament de Cornellà
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- Sector clau Barcelona iniciarà els dies festius d’obertura comercial en zones turístiques el 18 de maig a l’espera d’un nou pacte per al 2026
- Alerta màxima de la Policia pel que està passant a les xarxes socials
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"