Vallès Oriental
Mor una persona de 90 anys en l’incendi ja extingit d’un pis a Granollers
Una persona de 90 anys ha mort aquest divendres en l’incendi ja extingit d’un pis a Granollers (Vallès Oriental), segons han informat Bombers de la Generalitat a Europa Press.
Dues persones més han resultat ferides lleus per inhalació de fum i els serveis d’emergències les han traslladat a centres hospitalaris.
Els bombers han evacuat els cinc veïns de la finca a través de l’escala principal i les terrasses adjacents i l’ajuntament els ha reallotjat.
Han trobat la persona morta a la tercera planta, si bé el foc també ha afectat la primera –on els serveis d’emergències creuen que s’ha originat el foc– i la segona.
Un veí ha donat l’alerta a les 4.42 hores d’aquest divendres al veure el fum a la tercera planta d’un edifici del carrer Orient, fins on han traslladat 13 de les seves dotacions.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»