Foc forestal
Els Bombers treballen en un incendi a Sant Boi de Llobregat
Els Bombers de la Generalitat estan treballant en un incendi que afecta una zona de rostolls a Sant Boi de Llobregat, a prop del Grup Ciutat Cooperativa.
El cos d’emergències ha rebut l’avís a les 18.26 hores i ha alertat que el foc està totalment desenvolupat, però evoluciona favorablement. Un total de 15 dotacions terrestres i 2 d’aèries MAER estan treballant per controlar l’incendi.
La redacció d’EL PERIÓDICO està treballant en aquests moments per ampliar aquesta informació, que actualitzarà d’aquí uns minuts. Si voleu rebre al mòbil alertes sobre aquesta notícia o d’altres, us podeu descarregar les aplicacions per a Android o IOS.
Per rebre cada dia al correu electrònic les notícies, reportatges i articles d’opinió publicats a elperiodico.com, doneu-vos d’alta als nostres butlletins informatius o registreu-vos-hi per disfrutar dels continguts P+. També us hi podeu subscriure per consultar ‘online’ l’edició digital impresa o rebre el diari a casa. Només per ser-ne subscriptors, disfrutareu de tots els avantatges i descomptes de pertànyer al Club del subscriptor d’El Periódico.
- Transport públic ¿Indemnitzar el viatger o multar Renfe?
- Tres experimentats muntanyencs moren per una allau a Panticosa
- Dos morts Localitzat el cos de l’altre desaparegut al travessar un riu a Màlaga
- Perfils Lideratges 2025: Sol Daurella, Josep Oliu, Marc Puig i Joan Font
- Relat, Daurella i Puig, líders empresarials del 2025
