S’afegeixen a la del novembre
Els Mossos investiguen res agressions sexuals més al Màgic de Badalona
L’ajuntament reforça la seguretat al centre comercial
Una família de Badalona denuncia una agressió sexual en grup a una menor d’11 anys
Els Mossos investiguen tres agressions sexuals en grup més al Centre Comercial Màgic Badalona, a més del cas que ja ha transcendit que va tenir lloc al novembre. Almenys un d’aquests nous casos afectaria una menor d’edat: una noia de 16 anys que hauria sigut forçada als mateixos lavabos del centre comercial.
Aquestes agressions haurien tingut lloc entre l’agost del 2022 i febrer d’aquell any.
L’Ajuntament de Badalona ha anunciat que reforçarà la seguretat exterior i interior del Centre Comercial Màgic. El consistori es va reunir aquest dimarts amb l’Hospital Germans Trials i Pujol, la Guàrdia Urbana, els Mossos i el mateix centre per abordar la situació.
Les mesures de reforç passa pel patrullatge a peu d’agents de Mossos i Guàrdia Urbana.
Precisament, aquest dimecres diversos col·lectius de dones han convocat una roda de premsa per explicar altres casos d’agressions.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
