Missatge a TikTok
L’avís del viatger del temps: avui la Terra ja no tornarà a ser la mateixa
Isaac Newton va revelar la data de la fi del món
¿Quan i com serà la fi del món? Científics donen una resposta
Eno Alaric afirma que és un viatger del temps del 2671 i ha inquietat els seus 129.000 seguidors

ovni
L’usuari de TikTok Eno Alaric, que es fa anomenar ‘radianttimetraveler’ a la xarxa social, assegura haver viatjat en el temps, ha llançat l’inquietant missatge que «el món s’acabarà aviat» i que només un grapat de persones podran sobreviure a la tragèdia. I aquest dijous, 23 de març és el principi de tot.
El motiu serà l’arribada a la Terra d’una espècie extraterrestre que el visionari identifica com ‘el Campió’.
«Una espècie alienígena molt hostil ve a recuperar la Terra, no guanyarem. Una altra espècie alienígena, el món de la qual va ser destruït pels hostils, en salvarà alguns de nosaltres», ha detallat.
Eno Alaric adverteix als seus 129.000 seguidors que la tragèdia serà a mitjans d’aquest any, però aquest 23 de març de 2023, «unes 8.000 persones seran portades a un altre planeta habitable».
@radianttimetraveler Today is the day... #fyp #foryou #radianttime #timetravel #viral #timetraveler #xyzbca #conspiracy #theory ♬ Growling Stars – Eno Alaric
En el vídeo, va escriure: «¡ATENCIÓ! Soc un viatger del temps del 2671, 8.000 persones seran escollides per ser els salvadors de la humanitat».
El viatger del temps ja va dir en el passat que quatre adolescents descobriran ruïnes antigues el 6 de febrer i que un dispositiu obrirà un forat de cuc a altres galàxies.
El ‘boom’ dels viatges temporals a TikTok compta amb més perfils i, sens dubte, ha generat una legió de seguidors entre fanàtics i espectadors fascinats per la imaginació desbordant.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos