A Castellbisbal
Detingut un conductor ebri per anar en contradirecció per l’A-2 i xocar contra vuit cotxes
L’home circulava en direcció a Barcelona però pels carrils destinats al trajecte cap a Lleida
El seu estat d’embriaguesa era tal que els agents no hi podien parlar ni interactuar

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 43 anys per conduir ebri en contradirecció al llarg de diversos quilòmetres de l’autovia A-2, on va xocar contra vuit cotxes i va causar dos ferits lleus.
Fonts de la policia catalana han explicat a l’agència Efe que el succés ha tingut lloc aquest diumenge a la una de la matinada, en el tram de l’autovia comprès entre els quilòmetres 586 i 589, a l’altura del municipi barceloní de Castellbisbal. L’home circulava en direcció a Barcelona però pels carrils destinats al trajecte cap a Lleida.
Notícies relacionadesEl seu estat d’embriaguesa era tal, han assenyalat les fonts, que se li va extreure sang en el punt de detenció per procedir a la preceptiva anàlisi i, posteriorment, se’l va traslladar a un centre hospitalari, ja que no s’hi podia parlar ni interactuar.
L’home continua en arrest acusat de conducció temerària, lesions i conduir sota els efectes de l’alcohol.
Begudes alcohòliques Alcoholisme Trànsit Trànsit a Barcelona Accidents de trànsit Mossos d'Esquadra
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- Jornades sobre història Cita d’intel·lectuals i militars a Poblet
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda