Fer front a la pandèmia
¿Com es pot demanar cita per a la tercera dosi de la vacuna de la covid a Catalunya?
Salut enviarà un SMS a les persones que puguin rebre la dosi de reforç

La Comissió de Salut Pública del Ministeri de Sanitat ha autoritzat l’administració de la tercera dosi a la població de més de 40 anys, tot i que serà de manera progressiva i començant pels grups de més edat. Els més grans de 60 ja han començat a rebre la vacuna de reforç.
Missatge o trucada
Notícies relacionadesEl Servei Català de la Salut enviarà un SMS o trucarà per telèfon a les persones que ja puguin rebre la tercera dosi contra la covid. El dia i l’hora es concretaran a través del portal de vacunació de la Generalitat. La Generalitat informarà en els pròxims dies com distribuirà els grups d’edat, si els reparteix per franges (per exemple de 50 a 59 anys i, després, de 40 a 49) o si opta per obrir la tercera dosi a tots alhora.
Per demanar hora per internet és necessari tenir a l’abast un mòbil, ja que s’envia un SMS amb un codi de validació després d’haver facilitat les dades.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez