Impacte del coronavirus a les aules
Col·legis amb grups escolars confinats a Catalunya
Les escoles catalanes comptabilitzen aquest dijous 16 grups estables confinats–un 0,02% del total–, deu menys que en el recompte anterior i, a més, no hi ha cap centre tancat per brots de coronavirus.
Hi ha 3.635 persones que pertanyen a la comunitat educativa en quarantena, 131 més des del recompte anterior: 3.548 alumnes, 86 docents i personal intern, i un entre el personal extern.
Es registren grups confinats en 12 dels 5.108 centres catalans –un 0,23% del total–, i hi ha hagut 561 positius en els últims 10 dies: 480 d’alumnes, 80 de docents i personal intern, i un en el personal extern.
Notícies relacionadesDes del 23 d’agost s’acumulen 7.102 positius: 6.387 alumnes, 710 docents i personal intern, i cinc en el personal extern.
Les dades es desprenen de l’aplicació Traçacovid, desenvolupada pel departament per informar sobre la incidència de la Covid-19 als centres educatius i que s’actualitza a partir de les dades aportades per les mateixes escoles i instituts.
- DIJOUS A LES 11.15 Concert des de Viena
- CIRCULACIÓ Trànsit multarà des de l’1 de gener a qui no utilitzi la V16
- Aitana Bonmatí, de l’Olimp al quiròfan
- Jerry Bruckheimer, productor de cinema: "Molts em van donar per mort, però he sobreviscut"
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Així estan les enquestes de les eleccions generals a Espanya
- Cap d’Any Unes 115.000 persones reben l’any 2026 a l’avinguda Maria Cristina de Barcelona
- Nova tragèdia al Pirineu: troben mort el muntanyenc atrapat a Bielsa després d’una nova allau
- A Crans-Montana, Valais Desenes de morts i un centenar de ferits en un incendi a la festa de Cap d’Any d’un bar en una estació d’esquí de Suïssa
- Anàlisi del fenomen del suïcidi (I) Per què els homes moren més per suïcidi: una bretxa que no és innata i creix amb l’edat
