Atrapats a la lava
Les protectores d’animals dubten del vídeo dels conillers de La Palma rescatats
Sospiten que la gravació va ser feta abans que comencés l’erupció, el 19 de setembre
Les protectores d’animals dubten de la veracitat del vídeo en què apareixen suposadament rescatats els conillers que van quedar atrapats en tancs envoltats de la lava del volcà de La Palma. Sospiten que la gravació va ser feta abans que comencés l’erupció, el 19 de setembre. De moment no se sap qui va rescatar els gossos ni qui és el seu amo.
Els gossos apareixen ben alimentats després de passar setmanes aïllats als tancs enmig de la lava. «Un gos triga unes tres setmanes a recuperar-se, alerta Alejandro Molina, de Leales.org».
Tampoc comprenen els que dubten d’aquest vídeo el tracte que reben els animals en un entorn brut menjant sobre la vànova d’un llit mentre se’ls dona puntades de peu malgrat el sofriment que han passat.
«No els han rescatat, els han segrestat violant les lleis, per evitar-ne les conseqüències», denúncia Molina.
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio L'hantavirus i la fragilitat humana
- Sanitat Pantalles, sedentarisme i ultraprocessats: el còctel que dispara l’obesitat infantil
- Difícil accés al mercat immobiliari Els joves ja no compren cases senceres: inverteixen "a trossos" en habitatge des de 100 euros
- Concurs televisiu Mercè Ferrer, guanyadora del pot de 177.000 euros de l’"Atrapa'm si pots": "El programa m’ha ajudat a recuperar la confiança"
- Conflicte a l’escola catalana Calendari de la vaga de professors: totes les dates convocades a Barcelona i la resta de Catalunya
