L’aforament dels espectacles culturals a Catalunya serà del 100% d’aquí dues setmanes
El conseller Argimon assegura que el sector «necessita» l’aixecament de les restriccions
El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha anunciat aquest divendres que, en «menys de dues setmanes» s’ampliarà l’aforament dels espectacles culturals al 100%. En una entrevista a TV-3, Argimon ha revelat que el sector «necessita» l’aixecament de les restriccions, com ja ha passat a Europa. Actualment l’aforament era del 70%.
El relaxament de les restriccions per la pandèmia se suma a l’anunci de la presencialitat a les universitats catalanes a partir de la setmana vinent, explicat també pel conseller dimecres al Parlament, ara que la cinquena onada comença a remetre.
Primera nit de discoteques obertes
Amb l’aixecament de les limitacions en teatres, cines o concerts s’obre encara més la possibilitat d’oci, que des d’aquesta matinada ja compta amb les discoteques obertes, sempre que es presenti el certificat Covid.
- Un cas aïllat "És un atac de llop": l’expert Martí Boada analitza l’arribada d’aquest depredador al Solsonès
- Recomanacions El millor restaurant de Badalona, segons Tripadvisor: "Sublim"
- Exigeixen una normativa L’OCU detecta cobraments i condicions il·legals en festivals: dos són a Barcelona
- Trucs de cuina Jordi Cruz, xef: "Per pelar els ous durs fàcilment, només has d'afegir 12 g de sal i 25 ml de vinagre a l'aigua de cocció"
- Desviaments de trànsit Talls a Barcelona aquest diumenge per la Cursa d’El Corte Inglés: carrers afectats i canvis en 40 línies de bus
