En tres passos
Així podeu obtenir el certificat Covid per entrar a les discoteques de Catalunya
És tan fàcil com accedir a la web Lamevasalut, clicar ‘Certificat Covid Digital UE’, sol·licitar-lo i descarregar-lo

El certificat digital europeu, destinat a facilitar la lliure circulació de persones i ajudar a aixecar les restriccions de manera gradual i coordinada des d’aquest estiu, s’aplica des de l’1 de juliol i permet certificar tres situacions: que una persona ha sigut vacunada contra la Covid-19, que té un test negatiu o que ha superat la malaltia. A Catalunya, aconseguir el document, que es requerirà per entrar a les discoteques, és ben senzill. Tot just 3 simples passos. Els repassem a continuació:
Accedir a la web Lamevasalut

El primer pas és accedir a la web lamevasalut.gencat.cat. Anar a l’apartat ‘Vacunes i certificat Covid UE’. Al clicar-hi, ens apareixeran tres opcions, segons el document en què estiguem interessats: Certificat Covid Digital UE, Estat Vacunal i Justificant Vacunal.
Certificat Covid Digital UE

Segon pas. Per obtenir el passaport Covid, cliquem la pestanya Certificat Covid Digital UE. Al fer-ho, ens apareixeran tres opcions, segons el que vulguem obtenir: el certificat de vacunació, el certificat de prova negativa i el certificat que hem passat el coronavirus.
El sol·licitem i el descarreguem

Tercer i últim pas: si estem vacunats, triem l’opció ‘Certificat de vacunació’. Al clicar ‘sol·licitar’, en uns minuts ens apareixerà en pantalla un codi QR, que podrem ensenyar al mòbil. També ens dona l’opció, just a sota del QR, de clicar la pestanya ‘Descarregar’, amb la qual cosa ens podem guardar al mòbil o a l’ordinador el document que ens permetrà circular lliurement per la UE.
Mobilitat Viatges Turisme Unió Europea Vacuna del covid-19 Coronavirus a Catalunya Coronavirus
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"