La lluita contra la pandèmia
Espanya supera els 25 milions de vacunats contra la Covid-19
Es compleixen les previsions del Govern: el 52,8% de la població ja té la pauta completa

Espanya supera els 25 milions de ciutadans amb la pauta completa de la vacuna de la Covid-19 (52,8% de la població) i compleix així el càlcul del Govern sobre el ritme d’immunitzats per aquestes dates, enmig del repunt de casos de la cinquena onada de la pandèmia.
L’informe del Ministeri de Sanitat fet públic aquest dijous indica que 30.217.311 persones, el 63,7% de la població, ja té inoculada almenys una dosi i d’aquest còmput, 25.060.958 estan immunitzats amb la vacuna completa.
Notícies relacionadesEl president del Govern, Pedro Sánchez, s’ha congratulat en un tuit d’haver arribat a aquesta «nova fita» de la campanya de vacunació. «Avancem imparables cap al nostre objectiu: la immunització col·lectiva», ha destacat.
Más de 25 millones de personas ya tienen la pauta completa en España. Superamos un nuevo hito en la vacunación, avanzando imparables hacia nuestro objetivo: la inmunización colectiva.
— Pedro Sánchez (@sanchezcastejon) 22 de julio de 2021
Cada vez más cerca del fin de esta pandemia ¡Seguimos! #YoMeVacunoSeguro pic.twitter.com/al6GbFn6GU
Gran part de les comunitats autònomes ja han aconseguit inocular amb la doble dosi més de la meitat de la seva població; amb el País Valencià, que acaba de superar el 50% de població amb la protecció completa, ja són 13 les comunitats amb més de la meitat de la població immunitzada (Catalunya, Astúries, Galícia, Castella i Lleó, Extremadura, Navarra, el País Basc, Aragó, Cantàbria, La Rioja, Andalusia i Castella-la Manxa).
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»