Robatori
Detinguts dos lladres amb 67 antecedents per forçar cotxes a Barcelona
Els detinguts han sigut posats en llibertat amb càrrecs
Agents de paisà dels Mossos d’Esquadra han detingut a Barcelona dos homes, que acumulen 67 antecedents entre tots dos, per la seva presumpta relació amb diversos robatoris en vehicles, després de sorprendre’ls emportant-se un ordinador d’un cotxe estacionat en un aparcament públic de Barcelona.
Segons han informat els Mossos d’Esquadra, els dos presumptes lladres, de 36 i 21 anys, van ser detinguts el passat 7 de juny quan acabaven de sostreure un ordinador portàtil, valorat en més de 1.000 euros, de l’interior d’un vehicle en un aparcament públic de Barcelona, en horari d’obertura.
Els agents, que van acudir al lloc alertats per testimonis del robatori, van tornar l’ordinador al seu propietari i van escorcollar els detinguts, als quals van trobar diverses eines que solen utilitzar-se per forçar vehicles i també diners en efectiu ocults a l’interior de la roba.
Notícies relacionadesLa investigació oberta arran de les detencions ha permès relacionar almenys un dels presumptes lladres amb uns altres cinc robatoris en vehicles ocorreguts entre els passats mesos de novembre i maig.
També s’ha pogut identificar dues persones més que suposadament van participar en uns altres dos robatoris al costat d’un dels detinguts. Els presumptes lladres, que han quedat en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial, sumen 67 antecedents, 22 dels quals per robatoris a l’interior de vehicles.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)