Avanç en la immunitat
Sanitat vol vacunar els adolescents d’entre 12 i 17 anys abans de l’inici de curs
Salut va proposar que si la campanya arrencava al setembre es vacunarien a l’institut

Un grupo de estudiantes. /
Sanitat vol començar a vacunar els primers adolescents d’entre 12 i 17 anys abans de l’inici del curs 2021-2022. La ministra Carolina Darias ha anunciat a TVE que el seu departament pretén portar a la Comissió de Salut Pública una nova modificació de l’estratègia vacunal per poder començar les inoculacions dels primers menors d’entre 12 i 17 anys unes dues setmanes abans de l’inici de les classes.
És previsible que sigui els primers dies de setembre, ja que a l’agost hi hauria dificultats per localitzar els adolescents.
Notícies relacionadesA Catalunya, Salut va anunciar que els alumnes de 12 a 16 anys serien vacunats en els mateixos instituts sempre que la immunització d’aquesta franja d’edat comencés coincidint amb l’inici del curs. Per tant, si comença abans, s’haurà de concretar com es porta a terme.
En la mateixa entrevista, sobre la campanya de vacunació Darias també ha recordat que aquest divendres s'aconseguirà «una nova fita de 10 milions de persones vacunades» amb la pauta completa, és a dir, les dues dosis de la vacuna, una situació en la qual en aquest moment es troba un 21% de la població.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols