Veredicte després de 14 sessions de judici
El ‘Rey del cachopo’, culpable de matar i profanar el cadàver de la seva exnòvia Heidi Paz
Els nou membres del jurat popular consideren per unanimitat César Román autor de l’homicidi i esquarterament de la jove l’agost del 2018
El jurat popular ha considerat culpable per unanimitat César Román, el ‘Rey del cachopo’, de matar la seva nòvia, Heidi Paz, i esquarterar-la l’agost del 2018.
Els nou membres del jurat popular han donat a conèixer el seu veredicte aquest dimarts després de dues jornades de deliberació i ha considerat culpable Román d’homicidi i esquarterament.
El judici es va celebrar al llarg de 14 sessions en les quals laFiscalia va sol·licitar 15 anys i 5 mesos de presó per homicidi i profanació de cadàver, igual com l’acusació popular que exerceix la Comunitat de Madrid, mentre l’acusació particular va demanar 28 anys i 5 mesos de presó per assassinat, profanació de cadàver i maltractament.
- Club d’Estil El fill d’Audrey Hepburn: «Somàlia va ser el principi del final de la meva mare»
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg, sobre els beneficis del magnesi: "Pot ajudar a perdre pes i millorar l'estrès"
- Anagennisi Tour Aarón Martínez, l’adolescent que fa art amb un boli Bic, estrena la seva primera exposició
- El dilema de Sixena: ¿qui s’hi atreveix?
- Damm, el paisatge de Barcelona
