Segona jornada del judici

Rey del Cachopo: «Ho he dit un milió de vegades, no vaig poder ni matar-la ni besar-la»

  • Molt loquaç durant tota la seva declaració, César Román ha al·ludit als «errors» que considera que va tenir la investigació de la mort de Heidi Paz

  • Només se li ha trencat la veu quan s’ha esmentat la maleta on va aparèixer part de cos de qui va ser la seva nòvia

1
Es llegeix en minuts

César Roman Viruete, conegut com el Rey del Cachopo, ha negat aquest dimarts que matés la seva nòvia Heidi Paz. «Ho he dit un milió de vegades. No vaig poder ni matar-la ni besar-la», ha emfatitzat l’acusat, que des d’ahir s’asseu a la banqueta de l’Audiència Provincial.

En una prolixa declaració en resposta a les preguntes de la Fiscalia, l’acusat va dir que l’última vegada que va tenir contacte amb la víctima va ser a les 6 del matí del 5 d’agost del 2018, quan Heidi Paz li va trucar des de la madrilenya plaça de Legazpi.

Però ella, segons la seva declaració, li va trucar «i res més». «Jo no la vaig tornar a veure, ho he dit un milió de vegades. No vaig poder ni matar-la ni besar-la», ha insistit.

Molt loquaç durant tota la seva declaració, César Román s’ha referit en moltes ocasions al sumari, que ell mateix té a sobre de la taula d’on està declarant, i ha al·ludit als «errors» que considera que va tenir la investigació de la mort de Heidi Paz.

Fins al punt que, segons ell, hi va haver errors de base, com no citar a la instrucció l’home que acompanyava la Heidi a la Plaza de Legazpi passades les cinc del matí d’aquest 3 d’agost, quan es va perdre el posicionament del seu telèfon mòbil.

Davant el jurat popular que decidirà si és culpable de matar Heidi Paz, esquarterar-la i fer desaparèixer part del cadàver, a Román només se li ha trencat la veu quan s’ha esmentat la maleta on va aparèixer part de cos de qui va ser la seva nòvia.

Notícies relacionades

La Fiscalia demana 15 anys i cinc mesos de presó per a César Román per homicidi i profanació de cadàver amb els agreujants de parentiu i motius de gènere, mentre que l’acusació particular exercida per la família de la Heidi demana 25 anys per assassinat amb traïdoria i agreujant de parentiu i gènere, més un altre any per maltractament habitual.

L’acusació popular exercida per la Comunitat de Madrid sol·licita 15 anys de presó per homicidi amb agreujant per raó de gènere.