VIOLÈNCIA MASCLISTA

Un home intenta matar a ganivetades la seva exparella a Massamagrell

  • A causa de la gravetat de les ferides, la dona ha sigut traslladada al Clínic de València

2
Es llegeix en minuts

A traïció i sense cap possibilitat de defensar-se, un home ha intentat assassinar a ganivetades la seva exparella en un carrer de Massamagrell aquest matí quan la dona, de 52 anys, acabava de sortir de casa seva i es dirigia a agafar el seu vehicle per anar a treballar. La víctima es troba greument ferida, en coma induït a l’Hospital Clínic de València, després de rebre set ferides per arma blanca, la majoria a l’abdomen.

Veïns de la víctima i un company de feina d’ella han evitat que l’agressor masclista continués assestant-li ganivetades. Fins i tot l’amic de la víctima l’ha colpejat amb una eina que portava al cotxe perquè deixés d’apunyalar la dona. Agents de la Policia Local de Massamagrell han detingut l’agressor després que aquest sortís corrents i oferís una forta resistència. Fins i tot l’han hagut d’encanonar perquè deixés anar el ganivet que encara portava a la mà.

Una patrulla del GRS de la Guàrdia Civil, que es trobava a les proximitats, hi ha acudit immediatament després de rebre l’avís i ha socorregut la dona tapant-li les ferides i traslladant-la d’urgència al centre de salut de Massamagrell al vehicle patrulla. Donada la gravetat de les ferides que presentava la víctima, tres ganivetades a l’abdomen i algunes de superficials al tòrax, una ambulància l’ha traslladat d’urgència a l’Hospital Clínic de València, on es manté en estat crític.

Aquest intent de crim masclista es produeix en el Dia de la Dona. Dia escollit per l’autor de les ganivetades per portar a terme el seu pla d’acabar amb la vida de la que havia sigut la seva parella. L’agressor l’estava esperant i la mantenia sota vigilància com prova el fet que a l’interior del cotxe del detingut els agents de la Guàrdia Civil hagin localitzat uns prismàtics. A més de l’arma utilitzada per apunyalar la seva víctima, un ganivet tipus matxet d’uns onze centímetres de full, l’arrestat tenia una katana dins del vehicle.

Notícies relacionades

L’arrestat, un advocat de 51 anys resident a Torís, ha sigut traslladat al mateix centre hospitalari que la seva víctima al tenir lesions a les mans, l’orella i el clatell a causa dels cops que els testimonis li han clavat perquè deixés d’apunyalar la seva víctima. 

La parella, que no té fills en comú, feia uns dos anys que estaven separats i no consta cap denúncia prèvia per maltractaments o amenaces, segons han confirmat fonts de l’Ajuntament de Massamagrell. No obstant, l’agressor ja feia temps que vigilava els seus moviments i l’assetjava, com demostra el fet que fa una setmana la dona es trobés un pneumàtic del seu vehicle punxat. Mateixa pràctica que ha utilitzat aquest matí el seu agressor, desinflant la roda de davant del costat del conductor perquè la seva víctima no pogués agafar el cotxe i atacar-la a traïció amb la clara intenció d’acabar amb la seva vida.