Covid-19
La velocitat de propagació i el risc de rebrot baixen a Catalunya

BARCELONA 23 11 2020 Terrazas abiertas en el primer dia de desescalada para evitar la propagacion del coronavirus Covid-19 En la foto terraza de la Barceloneta FOTO de FERRAN NADEU /
La velocitat de propagació del coronavirus (Rt) ha baixat de l’1,52 d’ahir a l’1,40 d’avui i el risc de rebrot ha passat de 366 a 357, uns descensos que donen una bri d’esperança perquè l’epidèmia s’estigui frenant, tot i que els casos positius confirmats des d’ahir ascendeixen a 2.235 més.
Segons les dades actualitzades aquest dimarts pel Departament de Salut, en les últimes 24 hores s’han notificat 32 noves defuncions, que eleven el total de morts per la pandèmia des de l’inici, el març passat, a 16.655 persones a Catalunya.
Tot i que han augmentat en set els pacients ingressats a les ucis catalanes (334 avui respecte als 327 d’ahir dilluns), el nombre de persones hospitalitzades ha descendit en tretze (1.610 davant els 1.623 d’ahir).
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols