Pandèmia mundial
Coronavirus a Espanya i el món: Última hora de la Covid | Notícies en DIRECTE
Els indicadors de la pandèmia evolucionen favorablement a Espanya i Catalunya malgrat lleugers augments en el nombre de casos, però amb descens en la taxa d’infecció. Avui el ministre de sanitat, Salvador Illa, augura en una entrevista que a finals d’estiu s’espera tenir una immunitat de grup amb el 70% de la població vacunada. Tot això el dia en què els primers camions amb 184.275 dosis de la vacuna de Pfizer han sortit de la planta de producció a Portage (Michigan) per iniciar la vacunació massiva als Estats Units.
EL PERIÓDICO segueix al minut les últimes notícies relacionades amb la Covid i les seves repercussions a Espanya i la resta del món:
Xina Catalunya Desescalada Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Virus
- Calendari laboral Sabadell acaricia dos ponts festius seguits, amb un superpont abans de les vacances només per a qui pugui agafar-se dies
- Descobreix els set Patrimonis de la Humanitat que es troben a Catalunya: des de conjunts monumentals fins a festes populars
- El consultori de Rosa Rabbani Rosa Rabbani, psicòloga: "Hi ha parelles que surten crescudes d'una infidelitat"
- Polèmica Illa i els bisbes, contra la ‘prioritat nacional’ de Vox
- Migració Barcelona registra una nova jornada de llargues cues per la regularització
