xifra ascendent
Fort increment de personal sanitari amb coronavirus: 1.490 casos en un dia
Els professionals infectats amb el Covid-19 arriben ja als 5.400, gairebé un 14% del total

52893034 60
El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, ha informat aquest dimarts d’un fort increment en el nombre de professionals sanitaris infectats pel coronavirus a tot Espanya: 1.490 nous casos en tan sols 24 hores. Aquest dilluns el nombre de professionals d’aquest col·lectiu clau per a la crisi del Covid-19 era de 3.910. Així, la xifra total ja ascendeix a 5.400, gairebé un 14% del total de la població infectada.
Segons l’epidemiòleg, el percentatge de metges i professionals de la sanitat afectats és desigual segons la zona on actuen. En tot cas la xifra és clarament ascendent tenint en compte que segons el Ministeri fa només 48 hores, aquest diumenge, eren 3.475.
Notícies relacionadesMés enllà dels sanitaris infectats (gairebé un 14% del total de persones amb el Covid-19), el nombre d’encomanats ha crescut en 6.584 persones més, fins a arribar gairebé als 40.000 infectats, exactament 39.673 sense comptar amb tots els casos lleus a què encara no se’ls han fet les proves.
A més, el balanç d’aquest dimarts de Sanitat exposa que el nombre de morts per coronavirus s’ha incrementat a Espanya en 514 en un sol dia, el creixement més alt fins ara. En total Espanya ja s’acosta a les 2.700 defuncions, en concret 2.696 en el balanç que el Ministeri de Sanitat ha facilitat poc abans del migdia amb dades proporcionades per les comunitats autònomes la nit anterior.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia