el Covid-19
Esade suspèn les classes al campus de Sant Cugat per un cas de coronavirus
Un alumne està infectat i ha tingut contacte amb companys fora del centre
La mesura serà efectiva a partir d'aquest dijous, 12 de març, i fins al dilluns 30 de març

zentauroepp22375926 campus esade200311091903
El campus d’Esade a Sant Cugat del Vallès ha decidit aquest dimecres suspendre totes les classes presencials al confirmar-se ahir la infecció per coronavirus d’un alumne d’aquest centre. Esade Sant Cugat ha activat un protocol definit per la institució setmanes enrere segons el qual el centre no tanca totalment, sinó que els professors sí que hi acudiran, tot i que impartiran classes ‘online’. [Seguiu tota l’actualitat sobre el coronavirus | Últimes notícies en DIRECTE]
Aquesta mesura preventiva, que no ha sigut sol·licitada per les autoritats sanitàries i que respon al pla definit a Esade a propòsit del Covid-19, serà efectiva a partir d’aquest dijous, 12 de març, i fins al dilluns 30 de març. El campus de Madrid també ha suspès les classes presencials.
L’alumne malalt, que havia estat de viatge, es troba hospitalitzat i, segons ha informat Esade a tots els estudiants, feia 10 dies que no acudia a classe, però havia mantingut contacte amb companys del centre educatiu fora del campus. Esade també ha comunicat a la seva plantilla del campus de Sant Cugat que aquells en situació sensible, que pateixin una malaltia o en estat de gestació, poden fer teletreball.
A més, Esade ha cancel·lat la participació d’alumnes, professors i professionals en esdeveniments i reunions de més de 150 persones fins al pròxim 15 d’abril; també ha cancel·lat viatges a zones de risc i ha demanat una quarantena de 14 dies a les persones que tornin d’un d’aquests països.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos