al centre de la localitat
Mor el nadó que va caure per la finestra des d'un segon pis a Granada
El nen ha mort després d'haver estat ingressat a l'UCI en estat crític

policia-nacional
El nadó d’uns 18 mesos que va resultar ferit molt greu després de caure dijous, pel que sembla de manera fortuïta, des de la finestra de la cuina d’un segon pis d’un bloc a la ciutat de Granada ha mort després d’haver estat ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) en estat crític.
Fonts de la Conselleria de Salut han confirmat a Europa Press la mort d’aquest nadó, que va caure per la finestra d’un bloc ubicat al carrer Mano de Hierro, al centre de la capital granadina.
Segons van informar a Europa Press fonts sanitàries, el nadó va ingressar dijous a l’Hospital Maternoinfantil Virgen de les Nieves de Granada amb pronòstic molt greu, intubat i requerint respiració assistida a causa d’un traumatisme cranioencefàlic sever que va patir a conseqüència de la caiguda.
Fonts policials van informar a Europa Press dijous que els fets van tenir lloc cap a les 17.00 hores. El nen, que era amb la seva mare, va caure per la finestra i, davant de la gravetat de les ferides observades per un metge que passava per la zona, va ser traslladat en braços pels mateixos policies que es van personar al lloc fins a l’Hospital de San Rafael, als voltants de la zona.
Des d’aquest centre, el menor va ser traslladat en una UVI mòbil a l’Hospital Maternoinfantil Virgen de les Nieves de Granada, on va estar ingressat en estat crític a l’UCI. El servei coordinador d’Emergències 112 Andalusia va ser alertat pels serveis sanitaris perquè donés trasllat a Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat sobre aquest nen que estava «inconscient».
Així, el 112 va donar avís a la Policia Local i la Policia Nacional, que es van personar a la zona. Les fonts policials consultades van indicar que l’Equip Judicial de Policia Nacional va realitzar dijous a la tarda una inspecció ocular a la zona, si bé tot apuntava a un accident com a causa del succés.
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Tancada des del 2018 Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Stuani rubrica la salvació i es guanya l’estàtua a Girona
- Multimèdia | 500 dies de guerra: El poder de Putin s’esquerda en plena contraofensiva d’Ucraïna
- Com prendre’s correctament la tensió arterial a casa sense baixar a la farmàcia
- Diners públics El Govern defensa que el seu pacte amb Acciona rebaixa de 1.400 a 492 milions d’euros el cost de la privatització fallida d’ATLL
- Denúncies de l’OCU Consum investiga possibles irregularitats en la venda d’entrades per als concerts de Bad Bunny a Espanya
- Tribunals El jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado, acusat de violació, declara davant la jutge que va ser sexe consentit