NO PRESENTARAN DENÚNCIA
Famílies de menors xinesos denuncien discriminacions pel coronavirus
Els progenitors han lamentat que als centres d'ensenyament no s'hagin activat protocols antiassetjament en aquests casos

zentauroepp52247380 coronavirus hong kong200211104625 /
Famílies de menors xinesos han denunciat discriminacions pel coronavirus en escoles de Barcelona i han lamentat que en els centres d’ensenyament no s’hagin activat protocols antiassetjament en aquests casos, segons ha informat betevé.
L’advocada Kangyun Xiao ha assegurat a la televisió local barcelonina que està rebent denúncies de pares i mares de menors xinesos que asseguren que estan patint situacions de discriminació a les escoles, en forma de comentaris relacionats amb el coronavirus, de l’estil «ets un coronavirus».
Notícies relacionadesLa lletrada afirma que, de moment, cap família ha volgut presentar demanda i lamenta que, malgrat que les famílies parlin amb les escoles, els centres no hagin activat cap protocol «antiassetjament» per a aquestes situacions.
D’altra banda, la coordinadora en funcions de l’Institut de Cultura Xinesa a Barcelona, Li Xue, ha explicat que ja fa tres setmanes que han anul·lat les classes a menors xinesos que han tornat de la Xina i que no saben quan es podran reiniciar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern