A Mallorca
En estat crític una dona atacada amb un martell pel seu marit
La víctima, de 44 anys, ha patit ferides al crani i al tòrax
guardiacivil
Una dona de 44 anys es troba ingressada en estat crític després de ser atacada amb un martell per la seva parella al municipi mallorquí de Campos. L’home, de 50 anys, ha sigut detingut per la Guàrdia Civil.
Segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061, els fets han tingut lloc cap a les 13.20 hores d’aquest dimecres.
Fonts de la Guàrdia Civil han indicat que l’home ha clavat una martellada al cap a la víctima. Segons la informació mèdica del SAMU, la dona ha patit ferides al crani i al tòrax.
Notícies relacionadesFins allà s’hi ha desplaçat una ambulància de suport vital avançat, que ha traslladat la dona a l’hospital Son Espases.
La Policia Judicial de la Guàrdia Civil es farà càrrec de la investigació.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
